Gå til innhold

hvordan?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvordan skal man kopiere fra word dokumentet til hotmailen? jeg klarer det ikke bare med en vanlig kopiering ved hjelp av musa.. det vil ikke limes inn på hotmail.

er det noen knapper man skal trykke? hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk aldri kopiert tekst fra et worddokument til hotmailen, men hva med å sende teksten/ dokumentet som vedlegg i hotmailen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

gå inn på compose og der etter add/edit attachments der leter du opp det dokummentet du søker inne på bla igjennom jepp det står beskrevet på siden som kommer opp :)

Det er den eneste måten jeg vet om i allefall :)

men da kommer det som vedlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hvorfor vil det ikke limes inn i hotmail? Mener dere at det ikke finnes et "lim inn" valg for noen meny, så bruker man bare ctrl+v Jeg har aldri i mitt liv hatt en hotmailkonto, så jeg aner ikke hva problemet er. Nekter den å like inn fra word (ta teksten over en annen plass om det bare er fra word den nekter?) eller nekter den å lime inn totalt? Fordi den ikke har "lim inn" valg, eller fordi den rett og slett ikke registrerer at du limer inn uansett?

Men, vedlegg er jo ikke alltid den løsningen man ser etter, det er da helt rart at det ikke skal være mulig å lime inn tekst i det hele tatt... Vel og merke anser jeg ikke hotmail som det mest brukervennlige og geniale fenomen som eksisterer, men jeg trudde da at cut&paste var meget vel integrert i det meste....

Jaja, som sagt så vet jeg ikke egentlig hva problemet er, derfor er svaret antakelig ikke til hjelp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jo da fredagsbarn du er flink! det var ctrl + v eller noe slikt! eni den vil ikke lime inn på hotmail. det finnes ingen lime inn funskjon! den vil kun kopiere fra word.men jeg klarte det:) takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg mistenkte nesten noe slikt. Ikke alle plasser finnes det menyvalg for klipp og lim, men ctrl+c kopierer, ctrl+x (mener jeg det er) klipper ut, og ctril+v limer inn, dette er ganske ALLMENGYLDIG, altså det funker alle plasser jeg har vært borti i alle fall.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...