Fiol Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Tenkte jeg skulle lage en tråd om kakedeiger! Jeg synes det er så utrolig godt med kakedeig, og derfor lurte jeg på hva favorittkakedeigen deres er? Jeg vet jeg ikke er den eneste som smaker på den nemlig! Min er mange egnetlig. Liker det meste, men den beste er vel sjokoladekake deig og muffins.
Arkana Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det må vel bli sjokoladekakerøre og deigen til favorittkjeksene mine (kongelige nøttekaker).
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 sjokoladekakerøre!! og bolledeig, enten med eller uten fyll(smør, sukker og kanel eller vaniljekrem). mmm, nam!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Liker bare pepperkakedeig...(men til gjengjeld synes jeg det er tusen ganger bedre enn ferdige pepperkaker. )
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Åhh, pepperkakedeig ja Men sjokoladekake (og sjokolademuffins) er godt det også. Og bolledeig.. ehh, vet ikke om jeg klarer velge jeg, liker deigen av alt jeg baker, egentlig (aldri falt meg inn å smake på pizzadeigen, men sikkert ikke vond den heller...)
Fiol Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Liker bare pepperkakedeig...(men til gjengjeld synes jeg det er tusen ganger bedre enn ferdige pepperkaker. ) ← Åh, ja, den er utrolig god! Synd man bare pleier å lage det en gang i året : /
pulverheksa Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Uff syns det er ekkelt. Det smaker jo bakepulver/gjær, er sikkert godt før nevnte ingredienser havner i deigen.
Gjest Rilokiley Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Eplekakedeig!! og pepperkakedeig, sjokoladekakedeig, kransekakedeig... mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå