Gjest Taxi Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hvor tidlig kan man elske noen? etter 1 mnd, et halvt år eller flere år? Alle sier det er for tidlig etter noen uker, men hva med etter noen mnd, kan man elske noen da?
Fiol Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel ikke noe bestemt tid, men jeg synes ikke at man kan være klar for å elske noen etter bare et par uker. Greit at man er utrolig forelsket, men allikevel så kjenner du ikke den personen godt nok til det enda, etter min mening. Både de gode og dårlige sidene. Kjæresten min sa han elska meg før jeg var klar for det, og da sa jeg at jeg ikke var klar for å si det enda, men at jeg var utrolig glad i han. Vi hadde vært sammen i 5 måneder. Men det var ikke så lenge etter før jeg også følte det var rett å si det. Jeg har bare sagt "jeg elsker deg" til en person, og det er han, så jeg har vel ikke så altfor mye erfaring på dette området, men dette er min mening.
~white lady~ Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel sånn at kjærligheten vokser frem over tid, etter at den første forelskelsen er gått over. For min del så var vi faktisk bare venner i et par år, og ble bare mer og mer glade i hverandre. Har aldri vært stormende forelsket i samboeren min, men jeg elsker han og han elsker meg.
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hvor tidlig kan man elske noen? etter 1 mnd, et halvt år eller flere år? Alle sier det er for tidlig etter noen uker, men hva med etter noen mnd, kan man elske noen da? ← Spørsmålet er vel ikke hva man kan gjøre, men hva du kan gjøre. Hva tror du? Jeg vil tro du er den fremste autoriteten på deg selv. Endret 3. oktober 2006 av Cognizance
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Du kan elske noen med én gang, slik en mor elsker sitt ufødte barn. Og du kan elske en partner så fort du vet at det er mer enn forelskelsen som snakker. For noen er det snakk om timer, for andre år. For meg var det snakk om et par uker etter jeg første gang traff mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå