Gjest dins Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 hei. er det noe som vet hvor sjablongene gjemmer seg i dette skrinet?? finner de ikke jeg..
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det er en "skuffe" under som du drar ut. Der er de
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 ok..dra ut..prøvde å løfte den opp jeg..det er ikke under børstene eller pinsettetten men den andre greia ikke sant? (åå dårlig forklart) Har du den forresten? i såfall hva synes du?
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hvis du ser på siden av paletten så er det tre lag. Det rosa er lokket, det kan åpnes som et lokk. Så er det to hvite lag, hvor det midterste er konstant, og så det nederste kan skyves mot deg som en skuff. Der ligger sjablongene Finner du? Jeg har det selv ja Skjønner ikke hvordan jeg greide meg uten før Veldig bra Men det avhenger av at man har valgt rett farge. Jeg har medium, og den passer bra til meg Pinsetten er også råbra til å plukke bryn med
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 jepp, fant de. takk skal du ha Litt flaut å gå tilbake til parfymeriet å spørre..hehe Prøvde settet i stad å må si det virker veldig lovende. De sjablongene gir virkelig brynene en fin form. Jeg har kjøpte light jeg da. Medium ble en anelse for mørkt for meg når jeg prøvde det
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Kitet er rett og slett genialt spør du meg Jeg har hatt det i 1 1/2 mnd nå, og det ser ut som det er ganske drøyt i bruk Det var iallefall verdt pengene sine, og jeg har aldri hatt så pene øyenbryn som nå
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Hva inneholder paletten? Hva koster den? Ble litt nysgjerrig nå
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Kan noen forklare hva en øyenbrynspalett er for en som ikke har peiling tydeligvis? (For flaut å gå og spørre i parfymeri nå som jeg har blitt nyskjerrig). Takk
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Nå kan jeg bare svare for Model &Co sin jeg da Den inneholder ( et ganske kompakt) øyenbrynspudder, farget øyenbrynsgele, to koster og en børste ala maskarabørste, verdens beste nappe-hår-pinsett og sjablonger i forskjellige tykkelser som du kan nappe øyenbrynene etter. Genialt Redskapene brukes til å forme, nappe, og "farge" øyenbrynene Den koster 355 kr, og finnes i 3 forskjellige nyanser Edit: glemte å lukke farge-tag Endret 4. oktober 2006 av Aylana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå