Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sminkedokka
Skrevet

det er mange tråder om mascara her, men hvilke er de dårligste du har prøvd? Jeg anbefaler ikke lash stylist fra maybelline. Fryktelig vanskelig å bruke. Turbo Boost var også en gedigen skuffelse. Ellers er cils a cils fra chanel det største mølet jeg har prøvd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Skriver under på Turbo Boost, enda jeg liker den vanlige Volum' Express-mascaraen.

Ellers:

Eyes Wide Open fra Nivea

Lash Architect fra L'Oreal

Skrevet

Disse virket ikke bra på meg:

- En blå en fra Maybelline med fiberbørste. Tørker ut fort. Var fin på de to-tre første påføringene.

- L'oreal sin som lover å bøye vippene. Det finnes omtrent ikke mascara i denne. Man får kun litt farge på vippene.

- Diorshow. Den svir, den klumper og man må jobbe leeenge for å få det fint (ultraparfymert).

- Lancomes Flextencils. Vippene bøyer seg overhodet ikke, ikke blir de særlig lenger og den er udrøy.

Favoritter:

Faux Cills.

Hypnose.

L'oreals tofase mascara (den nye i sort innpakkning).

Lash Queen (litt usikker på om den er bra).

Skrevet

de maskaraene jeg ikke har vært fornøyd med kommer begge fra maybelinne. husker ikke hva de heter-

Skrevet

Maybelline Lash Stylist

Maybelline Turbo Boost

Clinique Curling

Maybelline Great Lash er heller ikke spesielt bra, gir kun farge ikke noe annet. Skjønner ikke at den er make-up artistenes favoritt og en bestselger i USA.

Skrevet

Clinique. :frustrert:

Generelt drittprodukter synes jeg...

Skrevet

Jeg føler alle mascaraene er så blaute :(

Jeg har teite øyevipper, og bruker vippetang med vannfast mascara over.

Fordi vanlig mascara "drar" vippene ned igjen på en måte.

At de ikke vipper opp igjen etterpå, og da ser jeg jo ikke at jeg har mascara på.

Jeg vil ha det oppover.

Skrevet
Maybelline Lash Stylist

Maybelline Turbo Boost

Clinique Curling

Maybelline Great Lash er heller ikke spesielt bra, gir kun farge ikke noe annet. Skjønner ikke at den er make-up artistenes favoritt og en bestselger i USA.

har aldri syntes noe om mascarene fra clinique før jeg heller..til jeg prøvde den nyeste i usa i sommer..den var fantastisk..og er min nye favoritt..(tidligere brukte jeg BARE fAUX cils), jeg har veldig lange øyenvipper fra før av..så blir fort veldig ekstremt med mascara over..men det er den looken jeg liker..og derfor elsker jeg denne mascaren!

dårligste:

ALLE fra maybellllineee, niveaaa, Rimmel(selv sekser mascaraen), OG ISADORA!!(den som skal være såå bra fra isadora funket ikke for meg..)

Skrevet

De fra nivea er værtfall ikke noe gode!

Skrevet

Kanebo 38. Gir meg ingenting og er litt "creepy" å ta av.

Skrevet
Jeg har teite øyevipper, og bruker vippetang med vannfast mascara over.

Fordi vanlig mascara "drar" vippene ned igjen på en måte.

At de ikke vipper opp igjen etterpå, og da ser jeg jo ikke at jeg har mascara på.

Jeg vil ha det oppover.

Endelig en som har det på samme måte som meg! Jeg opplever også at de fleste ikke-vannfaste retter ut vippene mine. Selv etter å ha bøyd dem svært overdrevet med vippetanga. Utrolig irriterende!!! :frustrert:

Men det var ikke det tråden handlet om. Min desidert verste mascara må bli Maybelline Lash Stylist.

Skrevet

Lash Architect fra L`Oreal!!

Bruker Lancome Hypnose eller Diorshow, men har ikke funnet noen som er sååå bra ennå. Leter fortsatt!

Har lange vipper jeg også, og får dem aldri til å holde seg bøyd "oppover"...Sukk!! Hvorfor kan d ikke finne opp BRA mascara OG ikke minst kalorifri sjokolade!!! :grine:

Skrevet

Har dere prøvd maskaraer med kam?

de som alle produsentene lager for tiden?

kan ikke tneke meg at de er noen bra en plass

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg ble skikkelig skuffa over Helena Rubinsteins Specatacular mascara. Eller, det er kosten jeg har problemer med, det klumper seg forferdelig på vippene mine enda jeg tørker av det meste på kosten.

Favoritter:

YSL Faux cils

Clarins' volume mascara (ikke vannfast)

Skrevet

Generelt kan jeg si at ALLE "billig" mascaraer ikke er verdt pengene.

Itillegg er det noen fra de dyrere merkene som er skuffende.

Som feks. Diorshow.

Skrevet

MaxFactor - Masterpiece

Skrevet
Generelt kan jeg si at ALLE "billig" mascaraer ikke er verdt pengene.

Itillegg er det noen fra de dyrere merkene som er skuffende.

Som feks. Diorshow.

Synes Diorshow er bra jeg...

Skrevet
Disse virket ikke bra på meg:

- En blå en fra Maybelline med fiberbørste. Tørker ut fort. Var fin på de to-tre første påføringene.

:Nikke: Itillegg fikk jeg de der jævla fibrene inn på øyet! :frustrert:

Liker heller ikke HR Lash Queen (tror jeg det er) Waterproof eller Kanebo 38.

Skrevet

Vannfast hypnose var også helt jævlig. Vippene klistret seg sammen og den ga ingenting. Men originalen er bra!

Favoritter:

IsaDora Build Up

YSL Faux Cils

Lancome Hypnose

Max factor Masterpiece

HR Lash Queen

Skrevet

Jeg liker ikke maskaraene i fra Clinique, og jeg hater Great Lash som pesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...