Gå til innhold

New York-Washington

Gjest Americana

Anbefalte innlegg

Gjest Americana

Går det an å dra på dagstur til Washington fra New York? Eller dvs, hvor lang tid tar det å dra til Washington? Og hva er billigst å reise med, buss eller tog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt over 30 mil en vei, så det er vel for langt for dagsturer så fremt man ikke flyr. Kanskje har du mulighet til å fly til NY, så dra videre til Washington og fly derfra hjem. Var både i Washington og NY nå nylig, og kan anbefale begge (-men det er jo noe helt spes med NY da...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok for langt ja... etter det jeg husker er det ca. 5-6 timer til Washington fra New York, med buss vel og merke.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg enten ville satt av mer tid eller droppet det.. Hva rekker du å se i en så stor by på en dag uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Americana

Takk for svar, alle sammen. Da var det lenger enn jeg trodde, det så ut som et par timers reisevei på kartet :sjenert: Da dropper jeg Washington og konsentrerer meg 100% om New York :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikken inn til Washington DC kan gå treigt. Du kan kjøre strekningen på en dag, men ikke tur-retur. Det er trafikkerte veier mellom byene, og tar tid å komme inn/ut av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...