Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Vil ha et stuebord som er 50 cm høyt. Hvorfor må det være så vanskelig!!?? Alle jeg ser på er mellom 40-45 cm høye. Noen tips om hvor jeg kan finne høyere?
Gjest Pet Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det lurer jeg også på. Var så dum å kjøpe et pygmebord som er lavere enn sofaen , hva faen lages sånne bord for, da? Er jo ikke brukendes til noe annet å fa beina på!
*Butterfly* Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Har akkurat samme problemet. Leter og leter men finner kun sånne lave bord. Det er irriterende siden jeg ikke kan fordra lave bord Har sett et på Jysk (som jeg synes er veldig fint, faktisk) som er rundt 48cm, men synes også dette er for lavt. Vil faktisk ha et som er høyere enn 50cm, så jeg slipper å lene meg så fælt. Endret 3. oktober 2006 av *Butterfly*
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk reklame for Møbelringen i posten i dag, der var de maaange bord som var over 50 cm. Et par var faktisk hele 60 cm En del av dem var veldig fine også.
Kvist Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk reklame for Møbelringen i posten i dag, der var de maaange bord som var over 50 cm. Et par var faktisk hele 60 cm En del av dem var veldig fine også. ← Skulle akkurat til å si det samme Var mange bord der, fra de helt gyselige til de pene... i alle varianter. Og mange av dem var ganske høye ja.
Gjest Pet Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Skulle akkurat til å si det samme Var mange bord der, fra de helt gyselige til de pene... i alle varianter. Og mange av dem var ganske høye ja. ← Var noen av dem i eik?
Kvist Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Var noen av dem i eik? ← Ja, ganske mange av dem er i eik. Hente brosjyren og telte nå, det er 14 bord i eik. OT: Lurer på om vi om noen år vil si det samme om oljet eik som vi i dag sier om lutet/surebeiset furu jeg. Syns "alle" har møbler i eik nå.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Kjøp et antikk/brukt spisebord og sag av bena til den lengden du ønsker.
**Tingeling** Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Vårt stuebord er 35(!) cm høyt, og jeg er faktisk superfornøyd! All spising foregår ved spisebordet, så da går det greit. Var litt skeptisk da jeg dro kortet.. men det er glemt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå