Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk en mld fra telefonnummer 12345678 Det stod: Hei! Vi gjør nå en markedsundersøkelse der det vises ett bilde. Dette skjer på internett. Du får et flaxlodd i premie. Besøk: "dm.receptor.no" innen 24 timer. Særiøse greier?
Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hadde det vært en seriøs avsender hadde de garantert sagt hvem de var og hva undersøkelsen går ut på.. typen "dette er en melding fra mmi" el.l. Hadde jeg ikke turt. villig til å vedde på det er virusdritt.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg testet nå... Det kom frem at det var en undersøkelse fra clas ohlson.
Tjorven Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg hadde en telefon fra dette firmaet og jeg sa ja til å motta mail med link til undersøkelsen. Alt i orden og ikke noe lureri der iallfall.
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 De fleste .no-sider pleier å være ganske sikre siden man må ha et registrert foretak for å kunne registrere et slikt domene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå