Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Denne sangen synes jeg virker så kjent. Er dette en ny versjon av en gammmel låt? Eller så er kanskje sangene hans så like at det går helt i ball for meg. Noen som vet?
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Takk. Da faller bitene på plass.
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Også er den såååå mye finere når hun synger den, synes jeg. Kunne engang teksten utenatt, og den passer ikke som duett, teksten altså. synes ikke jeg ialle fall.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 trodde det var en 30 års gammel låt av Meat Loaf jeg. :icon_neutral:
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Det er faktsik mulig, uten at jeg vet det, men den er i alle fall kjent med Celine Dion for... 10 år siden? Og uansett hvem som sang den først, meget mulig det er meat loaf, så synes jeg ikke teksten egentlig passer for en duett, men det kan jo bare være meg. Men for trådstarter som lurte på om ikke denne sangen var kjent, så er detnok Celine hun kjenner den fra, i alle fall.
Ruby Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Det er Jim Steinman som har skrevet låta, og det er han som skriver for Meat Loaf, det er sikkert derfor det låter kjent!
Sahara Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OYhaFufPtYY http://www.youtube.com/watch?v=9f2Nh0lhxdg Endret 5. oktober 2006 av Sahara
Anglofil Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg foretrekker Celine Dions versjon.(..) Mvh Yvonne
Sofia Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har alltid likt Meatloaf jeg da... Har vel ikke helt hatt sansen for Marion Ravn, men jenta kan da synge. Jeg synes denne nye versjonen er veldig bra jeg... likte den kjempegodt som duett!
Sahara Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Synes også Meatloafs versjon er den beste. Men så har jeg aldri hatt sansen for Celine Dion.
Anglofil Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Joda, Meat Loaf er helt grei han, men jeg takler ikke Marion Raven.(..) Selv om jeg er enig i at hun har en vakker stemme. Jeg synes bare ikke de passer sammen, hadde vært bedre uten henne, men det er nå meg.(..) Mvh Yvonne
Sahara Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Er til en viss grad enig. Marion har ikke nok "trøkk" i stemmen til en slik sang.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 grei nok, men videoen er litt for mye av seg.
Frøken Freken Skrevet 7. oktober 2006 #19 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes absolutt Celine Dions versjon er den beste av disse to. Syne Meat Loaf og Marion-versjonen ble litt platt, og litt kjedelig å høre på etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå