Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ei venninne kjøpte julemarsipan på søndag, den 1. oktober!

Det er litt tidlig, men oj, oj, oj så godt! :sikle:

Må jammen se om jeg ikke finner noe på butikken idag, jeg også!

Noen som vet om alle butikker har fått inn dette nå? Det beste er uanset store, marsipanpølser i løs vekt og da må jeg vel på Narvesen eller annen kiosk :)

Endret av Ephemera
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett masse julemarsipan! Tror den magiske datoen er den samme som juleforumet på KG, 1 oktober. ;)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Ååååh, vil ha julemarsipan!! :hoppe:

Skrevet

Jeg kjøpte en pose på ICA her en dag :)

Skrevet

åh,gleder meg til å åpne en pose...men skal holde meg til slutten av november...når det er mørkt ute og litt kaldt...og med en varm kopp kakao-....

julestemning:)

Skrevet

Marsipanpølsene på Samson er de aller beste synes jeg.

De er tykke, lange og fantastisk gode, og man glemmer helt at de koster en liten formue :)

Skrevet (endret)

Marsipan er bare såååå godt da :sikle:

Får prøve å holde meg litt til, ihvertfall til november :)

Endret av Yamaha
Skrevet

Julemarsipanen er rågod! :sikle:

Spiste i går mens jeg lagde julekort.

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke marsipanpølser i dag!

Skrevet

År og dag siden jeg har kjøpt slik marsipan. Er dette marsipan med minst 50% mandler eller er det std "sukkerkliss". Synes ikke man skal kalle noe marsipan uten at den inneholder er minst 50% mandler. Man får kjøpt dette i butikken, se etter de lilla rå-marsipanpølsene.

Skrevet

Jeg er fast bestemt på å holde meg borte fra julemarsipan inntil 1.desember! :overrasket:

Skrevet

Marsipanpølsene var gode, de ble satt stor pris på av mannen min selv om han nok synes det var litt tidlig.

Skrevet

Julemarsipan! Julemarsipan! Julemarsipan! Julemarsipan!

Deilig! :sjarmor:

Skrevet
Jeg er fast bestemt på å holde meg borte fra julemarsipan inntil 1.desember!  :overrasket:

Jeg også!

Eneste juletingen jeg skal gjøre før den 1. er å kikke litt rundt her, hamstre på IKEA og sy ferdig julekalenderen. Alt annet skal gjøres i desember.

Det er kanskje "å banne i kjerka" å si det her, men jeg liker ikke å gjøre juleting før desember er her.

Skrevet

Her er 1. november dagen da det er "lov" å spise julemarsipan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...