Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

RaGnA

Hvor ofte har dere sex?  

1. 1. Hvor ofte har dere sex?

• ett par ganger i året
      5
    • 1-3 ganger i uka
      22
    • 1-3 ganger i måneden
      4
    • døgnet rundt
      4

Anbefalte innlegg

heisann!

tenkte å starte en liten avstemmning her...

Hvor ofte har dere sex ?

Legg gjærne igjen en kommentar som sier noe om hvor lenge dere har vært sammen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oki..

kan fortelle at vi nå er inne i en litt "dødperiode" angående sexliv... så vi havner på mellom 1-3 ganger i måneden :o

er sammen på det 11.året....

holdt på som noen "kaniner" vi de første 5 åra.. :ler:

RaGnA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KhAlidHagen

Omtrent fire ganger i uka, tilsammen bortimot 10 minutter.

Kødda (jeg holder jo aldri ut såå lenge!). Hvilket minner meg om den frustrasjonen jeg tror Waco og andre sliter med: Hvorfor klager jentene på at vi er dårlige elskere allerede etter 27 sekunder?

Vi er sammen på fjerde året, og befinner oss med andre ord fremdeles på kaninstadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KhAlidHagen

Omtrent fire ganger i uka, tilsammen bortimot 10 minutter.

Kødda (jeg holder jo aldri ut såå lenge!). Hvilket minner meg om den frustrasjonen jeg tror Waco og andre sliter med: Hvorfor klager jentene på at vi er dårlige elskere allerede etter 27 sekunder?

Vi er sammen på fjerde året, og befinner oss med andre ord fremdeles på kaninstadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt opp og ned perioder. vi har vært sammen i drøye tre år. noen ganger er det mere andre ganger er det mindre. det er jo mye annet som skjer i livet innimellom også. men jeg liker de våte periodene bedre enn de tørre, men noen ganger så orker man ikke alt man skulle ha gjordt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gulp*...

Vi gjør det frykteferdelig, uforskammet ofte! Gjerne fire-fem dager på rad, med et maksimalt langt opphold imellom på tre dager, medmindre vi er ute og jobbreiser i hytt og pine.

Når du sier sex, så regner jeg med at du ikke nødvendigvis mener fullbyrdet samleie...mensen stopper dette. Og jobbing til utpå natta. Sex er mye rart. Får aldri nok av ham. Han får heller ikke nok av meg :sjarmor:

Har vært sammen litt mer enn fem år.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært sammen med typen i snart ett år og kan vell med sikkerhet si at vi gjør det omtrent hver dag og flere ganger på en dag! Jeg liker det jeg! :D Grr... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Hver gang vi ser hverandre, og det er ikke så ofte, siden vi bor endel mil unna hverandre :frustrert:

Vi har vært sammen i ca 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Ca annenhver dag, det skulle bli sånn 3-4 ganger i uka.

Har holdt sammen i 15 år! Er veldig glad i hverandre, men noen ganger ønsker jeg han dit pepper'n gror!

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten "nedtur" akkurat nå, så det er nok ikke mer enn en gang i uka. Synes egentlig at det er veldig lite, men på den annen side så har jeg absolutt ikke lyst på mer. Har vært sammen i nesten 5 år (Er det noe som heter 5-års krise?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...