Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er to jenter i 20-årene som har lyst til å dra på tur i høst. Vi er ganske fleksible når det gjelder avreisetidspunkt, men det blir nok i november en gang. Og da er sommersesongen ferdig og Tyrkia, Hellas etc blir for kaldt. Så da blir spørsmålet: Hvor skal vi reise?

Vi kan bare være borte en uke og vi har ikke så mye penger, så Thailand og Karibien må nok vente til en annen gang. Her blir det en billig restplass-variant.

Kanariøyene er vel varmt nok, men jeg inbiller meg at det har blitt ganske dyrt å bo og spise der nå? Og så er det litt "overturistifisert". Ikke at det egentlig er noen krise, sol og varme er det viktigste, men for oss er det ikke noe mål at kelnerne snakker svensk...

Egypt og Tunisia ser spennende ut, og her er det vel også varmt nok selv i november? Men hvordan er det å reise på jentetur til et arabisk land? Mener å ha hørt at det kan bli ganske slitsomt?

Vi er ikke veldig opptatt av fest og fyll, men det er jo greit å kunne gå ute på gata uten å bli "overfalt" og innpåslitne arabere.

Er det noen som kan hjelpe meg litt på veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egypt ville vært et ganske sikkert valg med tanke på vær og opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...