Marcia Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en del nye smykker, og lurer fælt på hvordan jeg skal oppbevare dem uten at det blir fullstendig kaos. Hvis de blir liggende i eskene fra gullsmeden tar det lang tid å lete gjennom alle boksene etter rett smykke. I tillegg raser alle eskene ut hver gang jeg åpner skapdøra... Alternativet er et gammelt smykkeskrin med noen få, store rom, men da filtrer alle kjedene seg sammen. Har prøvd å finne et nytt skrin med masse små rom i, men det ser ut som om smykkeskrin generelt har gått av moten :klø: Hvordan holder dere orden i kaoset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har smykkene i sånne små lynlås poser, da er det lett og se hva som er i hvilken pose og så holder smkkene seg mye finere i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bruker smykke-skrin til de minste smykkene, et slikt med mange skuffer og rom i. Til de lange kjedene bruker jeg bukse-hengere som jeg har i skyvedørsgarderoben. Høres kanskje litt rart ut, men det er veldig praktisk. Har hengerne som jeg bruker til dette nederst i skapet så da er de lett tilgjengelige. Bruker også disse til å henge belter og vesker på. Oversiktlig og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litt små kjeder i sølv eller gull har jeg i smykkeskrin. Men andre smykker har jeg hengt på sugekopp-kroker på badet mitt. Og jeg leter stadig etter en fornuftig måte å oppbevare mine mange, mange par øredobber på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 Øredobbene sliter jeg også med, har ikke plass til flere i smykkeskrinet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcia Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her var det mange gode tips! Tusen takk, alle sammen. Krista83: Hvor får du tak i sånne små plastposer hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg har fått dem på bjørklund da jeg jobbet der før. De får nemlig alle smykker i slike poser når de åfr dem inn... men tror det skal være mulig å finne noe lynlåsposer i store matbutikker, men kanskje biltema eller clas olsson også har... Eller om du kjenner noen som jobber i en gullsmed så kan du jo spørre dem... Tror jammen jeg skal ta meg en tur innom gamlejobben neste gang jeg er i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå