Gurken Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 http://www.o-zander.se/jul/julafton.html Denne har jeg lagret i favorittene mine. I løpet av året når jeg tenker på julen går jeg inn og sjekker hvor mange dager det er igjen.
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Sjekk ut signaturen min *gliser* Ingen som er opphengt i jula, her nei...
Gurken Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Sjekk ut signaturen min *gliser* Ingen som er opphengt i jula, her nei... ←
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hi hi....jeg åpnet linken her på jobb, og julemusikken strømmet ut..... dere kan tro jeg fikk mange nyskjerrrige blikk Klem Lena
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Men, visst du regner at det 23.des er 1 dag til jul og teller deg bakover til i dag så får du 82 dager..... Den kalenderen regner da ikke med dagen i dag og ikke julaften i beregninga si.
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Men, visst du regner at det 23.des er 1 dag til jul og teller deg bakover til i dag så får du 82 dager..... Den kalenderen regner da ikke med dagen i dag og ikke julaften i beregninga si. ← Smådetaljer, smådetaljer......
Gurken Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2006 Men, visst du regner at det 23.des er 1 dag til jul og teller deg bakover til i dag så får du 82 dager..... Den kalenderen regner da ikke med dagen i dag og ikke julaften i beregninga si. ← Denne nedtellingen viser hvor lang tid det er igjen TIL julaften. Da regner den ikke med selve julaften, for da er det jo julaften De timene som står bakerst er det som er igjen av dagen i dag. Nå har jeg talt og talt og slik som jeg teller stemmer den...
genacvale Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Hva er vitsen med å vente på no et helt år?? Da går du glipp av hele året! Det har jeg erfart. Men i motsetning til kjæresten min... Jula kommer ihvertfall! Det gjorde ikke han...
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Glad det er en stund igjen enda, men må innrømme at jeg har begynt å glede/grue meg allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå