Gjest Turi Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har alltid brukt concealer først og foundation etterpå. Men nå ser jeg flere steder at foundation skal på først? Er det riktig da? Syns jeg får bedre overganger med concealeren først, men foundation høres jo ut som om det skal i bunnen, så jeg ble litt i tvil. Har jo bare sminket meg i 20 år (men ikke lenge siden jeg begynte med foundation da...)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bruker også concealer først. Hva er galt med det? :klø:
Gjest Turi Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Har ikke peiling Men når jeg leser damebladenes tips legger de concealeren oppå foundationen og jeg tenkte kanskje det var noe jeg ikke hadde skjønt
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg legger først foundation, og deretter bittelitt concealer hvis det trengs. Tenker at hvis jeg gjør det motsatt, vil foundationen kline utover concealeren.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bruker kun concealer under øynene, og legger foundation opp mot concealeren, ikke over. Hovedsaken er vel at det ser bra ut, uansett hvilken metode man velger å bruke?
Gjest Turi Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Takk Da fortsetter jeg som før. Bare lurte på om jeg ble seende rar ut etterhvert Ikke alt man ser selv.
Gjest Tigerjente Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har lært begge deler. Først skulle vi ha consealeren først også foundation, og senere ble det omvendt, og nå sier læreren min at vi kan gjøre det vi syns blir best.
Hello Kitty Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg bruker det litt ettersom, noen ganger concealer først, andre ganger foundation først og concealer oppå. Kommer an på hvor kunden trenger det, lettere å legge concealer under øynene først om det er mørke ringer, men concealer oppå foundation hvis jeg skal dekke røde merker. Så litt ja takk, begge deler her
Gjest Gjest1 Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gjør litt forskjellig jeg og, men synes vel kanskje det blir best dersom jeg tar forundation først og så concealer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå