Gå til innhold

endelig har min mann forstått....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_greta_*
Skrevet

Noe godt har det da kommet ut av at jeg i 14 dager har ligget på sofaen/i senga med sterke isjassmerter! Mannen min har måttet gjøre alt i huset, ta seg av tre barn fra 3-12 år, kjøring til og fra, møte opp på ulike møter osv. Har aldri før sett han så stressa :ler: må også tilføye at han har vært hjemme fra sjøen på fri, mens jeg gjør alt alene med jobb i tillegg når han er borte uker av gangen. Han har fått seg en vekker, og innrømmer det selv! ;) Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor deler vi pe ;) rmisjonen 50/50

Skrevet
Noe godt har det da kommet ut av at jeg i 14 dager har ligget på sofaen/i senga med sterke isjassmerter! Mannen min har måttet gjøre alt i huset, ta seg av tre barn fra 3-12 år, kjøring til og fra, møte opp på ulike møter osv. Har aldri før sett han så stressa :ler: må også tilføye at han har vært hjemme fra sjøen på fri, mens jeg gjør alt alene med jobb i tillegg når han er borte uker av gangen. Han har fått seg en vekker, og innrømmer det selv! ;) Ha en flott dag!

vi skulle ha byttet menn en ukes tid så min også har fått seg en vekker :grine:

Skrevet
Derfor deler vi pe ;) rmisjonen 50/50

Vi også.

Til trådstarter: pass nå bare på at det ikke sklir tilbake i det gamle mønsteret når du blir frisk. ;)

Skrevet
:ler: tror jeg legger meg ned noen dager, jeg også ;)
Skrevet

Ja de trenger ofte en slik vekker!!! Min mann er også på sjøen (2 på, 2 av) og kunne trengt å få kjenne litt på hvordan det er og skulle greie det aleine. Jeg er også i full jobb i tillegg.

Skrevet

I blandt kan isjias være et gode...

Skrevet

:klappe: Super flott! Bare pass på at det varer ;) Jeg prøver iherdig å lære mannen min hvordan man åpner oppvaskmaskina ;)

Vel, så ille er det ikke , men det føles slik iblant :ler:

Skrevet

Heldige deg!! Jeg har ekstrem bekkenløsning og bruker krykker. Bare det å sette seg på toalettet er som å få kniver stukket inn i hofter, rygg og lår. Nå har jeg spurt pent om mannen min kan hjelpe meg med å legge på plass bunker med klær jeg har fått vasket, men det ligger der ennå, til tross for at jeg har spurt tre dager på rad (jeg sliter med å gå opp trapper). Å støvsuge eller moppe gulvet blir for tungt for meg med krykker og alt, men det er ikke gjort på 3 uker fordi det gidder han ikke... Resultatet blir at jeg går rundt med krykker og en mopp og skyver støvet litt hit og dit.

Jeg gråter og raser, og har ikke noe koselig svangerskap... :grine:

Skrevet
Heldige deg!! Jeg har ekstrem bekkenløsning og bruker krykker. Bare det å sette seg på toalettet er som å få kniver stukket inn i hofter, rygg og lår. Nå har jeg spurt pent om mannen min kan hjelpe meg med å legge på plass bunker med klær jeg har fått vasket, men det ligger der ennå, til tross for at jeg har spurt tre dager på rad (jeg sliter med å gå opp trapper). Å støvsuge eller moppe gulvet blir for tungt for meg med krykker og alt, men det er ikke gjort på 3 uker fordi det gidder han ikke... Resultatet blir at jeg går rundt med krykker og en mopp og skyver støvet litt hit og dit.

Jeg gråter og raser, og har ikke noe koselig svangerskap... :grine:

:overrasket:

For en mann... :kjempesinna: Ser på det som en sølvfølge at mannen skal gjøre husarbeidet når du har det sånn som du har det. Når det går tre uker uten at han gidder å støvsuge/moppe, så er det vek kanskje ikke noe håp om å få han til å forstå.

Jeg får virkelig vondt av deg!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...