Gå til innhold

Shampo og balsam

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet

Nå er det visst på tide å bestille (LF) en ny shampo og balsam. Jeg er nesten ferdig mine produkter fra Redken All Soft, som jeg synes har vært knallbra. Tror likevel det kan være sundt for håret å teste noe nytt. Er det noen her inne som kan foreslå noen tilsvarende gode produkter?

Jeg har for øvrig store mengder, tynt, stripet nordisk hår med litt fall. Håret blir typisk litt tørt og brusete ut over høsten og vinteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale Kerastase Nutritive (den orange serien) for tynt hår. Shampo,balsam og hårkur er toppers. Lukter deilig, gir myk og skinnende hår.

Skrevet

vil anbefale Lanza både den grønne(fukt)og den blå(protein)

Kjempebra.har brukt både Kerastase og Redken Sebastian osv.

Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet

Takk for tips så langt! Bare fortsett å kom med flere tips! Det er jo en jungel av produkter der ute...

Den orange Nutrive-serien fra Kerastase, passet av en eller annen grunn ikke spesielt godt til håret mitt :tristbla:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Bumble & Bumbles "Cream de Coco-Shampoo". Den lukter kokos og håret blir blankt og fint. Har ikke prøvd balsamen så den kan jeg ikke uttale meg om. Kjøpte shampooen på strawberrynet, der var den litt billigere enn på lookfantastic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...