Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har rett på frikort. må jeg sende inn beviset til trygdekontoret eller går det greit om jeg møter opp personlig?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Det går sikkert helt fint om du møter opp på trygdekontoret, dvs nav heter det vel nå.
Murf Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Begge deler går greit, kan faktisk gå raskere hvis du møter opp personlig.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 men det heter jo "å søke om frikort". man kan vel ikke søke om frikort mens man står i skranka, slikt tar vel litt slik at de som jobber på trygdekontoret får telt igjennom kvitteringer osv??? tror du må sende inn jeg! men hvor lang tid det tar vet jeg ikke.
Gjest niomi Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 men det heter jo "å søke om frikort". man kan vel ikke søke om frikort mens man står i skranka, slikt tar vel litt slik at de som jobber på trygdekontoret får telt igjennom kvitteringer osv??? tror du må sende inn jeg! men hvor lang tid det tar vet jeg ikke. ← Hvilke kvitteringer?!? Da jeg var yngre og hadde frikort, møtte jeg bare opp på Trygdekontoret. Det samme gjorde min bror, senest nå i vår.
Gjest Fantus Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Om du går innom nav eller sender inn egenandelskortet + evt løse kvitteringer spiller ingen rolle. Frikortet får du uansett. Hvis de har tid ordner de det mens du venter, hvis de ikke har tid får du frikortet tilsendt i posten senere.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 du kan bestille det selv på trygdekontoret.no
Gjest Solsikke Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg sendte bare inn egenandelskortet mitt med navn og fødselsnummer på til trygdekontoret i min bydel,og fikk frikortet i posten etter under 1 uke! Du kan selvfølgelig ta det med og levere det der også.
Helen Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 På trygdekontoret her jeg bor har de ingen skranke men to kontorer i stedet. Der trekker man kølapp når man kommer inn på venterommet. Der blir frikortet ordnet med en gang, det tar ikke mange minuttene. Jeg har vært og ordnet med frikort både hos lege og fysioterapaut for ikke så lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå