Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #21 Skrevet 20. januar 2003 joda, jeg har nok noen bilder liggende. diskuter og analyser gjerne, for jeg orker ikke lese horoskopet i dag. *ravna*
hm Skrevet 20. januar 2003 #22 Skrevet 20. januar 2003 jeg er så glad for at jeg hører til de nakne og godtroende....nei! jeg mener naive og godtroende. hvis man skal være like skeptisk som milla vil jeg si at man har et generelt problem med tillit til andre mennesker. at man i utgangspunktet ikke føler seg komfortabel med å bli tatt nakenbilder av er en annen sak....
fruenge Skrevet 20. januar 2003 #23 Skrevet 20. januar 2003 Jeg er nok ikke hverken naiv eller godtroende, jeg er fullt klar over at dett er en mulighet, rent teoretisk ja. Men fordi vi har funnet det opphissende begge to har vi gjort det av fri vilje. Jeg understreker det så du ikke i din villfarelse tror at jeg er blitt lurt. Hele livet består av å ta avgjørelser, man veier i for og i mot. Og jeg har altså valgt å stole på et menneske, min kjære husbond. En sjanse sier du, men noen ganger tar man sjanser. Og ikke kall meg naiv og godtroende, eller en spesiell type menneske for det Milla. Jeg er klar over hva jeg har gjort. Og nei, ved en skilsmisse hadde jeg aldri funnet på å spre bildene av han, selv om vi hadde blitt bitre uvenner. For det Milla, må man være et spesiell mennesketype for å gjøre, men det regner jeg med at du kjenner godt til.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #24 Skrevet 20. januar 2003 Og nei, ved en skilsmisse hadde jeg aldri funnet på å spre bildene av han, selv om vi hadde blitt bitre uvenner. Vel, så lenge du vet hva som kan skje og er villig til å ta følgene. Men når du ender opp på hotdevorcedwife.com så kom ikke å klag. Du har bare deg selv å takke. Milla
fruenge Skrevet 20. januar 2003 #25 Skrevet 20. januar 2003 Klager aldri i ettertid jeg Milla når jeg går inn i ting med åpne øyne. Er stor jente vet du!
Madison Skrevet 20. januar 2003 #26 Skrevet 20. januar 2003 Finnes et par bilder ja.. MEN,er JEG som har dem..bildene og negativene. Eksisterer et av han...og det vil jeg gi han om det blir slutt. (er da ikke slem heller) Hva vi skal med dem er en annen sak..aner ikke jeg.. de ligger stort sett i en konvolutt..litt nervøs for at noen skal finne de
OppNed Skrevet 20. januar 2003 #27 Skrevet 20. januar 2003 *uagh* Tiden vil vise!!! Lever en gang, og hvis dette blir et problem, så skal jeg saktens ro den i havn på en eller annen måte; om ikke annet så var bildene jækla bra. Maiken
wondergirl Skrevet 21. januar 2003 #29 Skrevet 21. januar 2003 Kunne gjerne tenke meg en fotoseanse med kjæresten min, jeg. Jeg er såpass naiv at jeg tar det for gitt at de ikke havner på nettet. Han har hatt tilgang til bankkortet mitt, han vet en god del av mine mest pinlige hemmeligheter... Så snart sitter jeg der vel, med rompa i været på nettet, blakk og forlatt, mens alle ler av meg fordi jeg brant nesa på et strykejern (ja, nå ble ikke DET hemmelig lenger, da...). Nei, satser ofte på tillit i et forhold, jeg.
Linemor Skrevet 21. januar 2003 #30 Skrevet 21. januar 2003 jeg skulle ønske jeg ikke var så sjenert for da kunne vi kanksje ha gjordt det. nei vi har ingen naken bilder av oss selv, men det kan jo komme med årene. man kan jo ikke gjøre alt de tre første. vi har snakket om filming men bare på tull, jeg klarer ikke og oppføre meg naturlig forann kameraet med klærne på en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #31 Skrevet 21. januar 2003 I utgangspunktet er kjærligheten bygget på naivitet. Hvorfor skal man i utgangspunktet ha tillit til at et annet menneske vil deg godt? Du vet aldri hva som kan skje - plutselig oppdager du en dag at partneren er utro eller lyver for deg... I mine øyne handler kjærligheten nettopp om denne grunnleggende "naiviteten"....å vite eller "tro" at du faktisk kan legge ditt liv i partnerens hender og ikke være redd for at han eller henne skal skuffe deg. Dette gjelder også videre for ting som det å få barn sammen,felles økonomi, nakenbilder - alle de tingene dere deler og som i ytterste konsekvens kan misbrukes. Hadde man mistet denne grunnleggende "naiviteteten" og levd et fullstendig rasjonelt liv - Det hadde i mine øyne blitt et kjedelig og tomt liv.
Gjest Poppen Skrevet 21. januar 2003 #32 Skrevet 21. januar 2003 Hvordan kan dere som har blitt tatt bilde av være sikker på at bildene er ødelagte??? For alt dere vet kan jo diverse x'er sitte med en masse bilder og filmer av der mens han/hun sitter og hemningsløst. Så, hvem vet..... Bare ett lite innspill fra en hobby-fotograf
Mogens Skrevet 21. januar 2003 Forfatter #33 Skrevet 21. januar 2003 I mitt tilfelle, er det ingen ex-damer som har bilde av meg, og som sagt tidligere ville jeg aldri vist, solgt, lagt ut på nettet gamle bilder av exer. Jeg tror det kommer an på typen jeg Mogens
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #35 Skrevet 21. januar 2003 Nope. Aldri skjedd. Selv om sambo har spurt. Jeg VET at han aldri ville lagt dem ut uansett hva som hadde skjedd, jeg vil ikke at det skal det finnes slike bilder av meg(punktum). Har sett den "mandag" av hu jenta som klår på seg selv og x'n filma. Den ble publisert. Tror dama ble litt frustrert når den kom på dagsrevyen!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. januar 2003 #36 Skrevet 21. januar 2003 Jeg VET at han aldri ville lagt dem ut uansett hva som hadde skjedd Neida det VET du slettes ikke!! Milla
Luringen Skrevet 22. januar 2003 #37 Skrevet 22. januar 2003 Heldigvis ønsker dama mi bilder og det skal hun få. Av oss begge. Blir de engang i fremtiden lagt ut på nettet, så " what the fuck".... Deler slettet. Hege(mod) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Mogens Skrevet 23. januar 2003 Forfatter #38 Skrevet 23. januar 2003 Tenkte bare jeg skulle vise til en link som står i VG i dag www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4075977 man er aldri trygg Mogens
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #39 Skrevet 23. januar 2003 Tenkte bare jeg skulle vise til en link som står i VG i dag Jeg leste akkurat artikkelen nå og det er den samme gamle leksa "Jeg kan ikke forstå hvordan de havnet der" *sutre-sutre buhu* Når man er så inni hampen idiot at man lar andre folk ta bilder av en så må man være forberedt å at de en dag kan havne i gale hender. Hun har bare seg selv å takke for dette og fortjener ingen sympati når hun har oppført seg om en dum og lettpåvirkelig jentunge. Milla
Gjest Kinga Skrevet 23. januar 2003 #40 Skrevet 23. januar 2003 Tja...en sånn artikkel på VG nett fungerer i alle fall som reklame for serien "Temptation Island".... Lurer på hva kriteriene er for å bli plukket ut til en sånn serie er. "Har du noengang latt deg avbilde naken?" Svarer man "ja", har man større sjanse da, mon tro? Vibeke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå