Mogens Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Heisann. Er litt nysgjerrig på dette med nakenbilder. Dvs.,: -tar/har dere nakenbilde av partneren (eks. patnere)? -tar/har parnteren bilde av dere (også eks.partnere)? For de mer avantserte, kan vi jo også ta med videofilming?!!!! :blunke: Jeg svarer forresten ja på alle spørsmålene Mogens
Gjest *rødme* Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 jeg gikk til fortograf og tok nakenbilder av meg selv og ga til sammbo i julepresan i år..... Var tom for ideer , han ble kjemmpe glad da Og de blir flittig brukt
fruenge Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 har akkurat kjøpt oss nytt digital video kamera og digital fotoapparat. Så svaret er ja.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Ville aldri funnet på noe så idiotisk og korttenkt. Når forholdet tar slutt risikerer du at han legger ut bildene på nettet, bruker dem som pressmiddel ovenfor din familie og din nye kjæreste el. lign. Hvis du senere skulle bli en offentlig kjent person vil disse bildene garantert dukke opp. Det er nok av kvinner som har opplevd dette og mange av disse tilfellene har endt opp som stygge rettssaker. Milla
Gjest Khalid Hagen Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Vi har bilder fra nakenbading der vi (naturlig nok, vil mange si) ikke har klær på. Utover dét: Nei Jeg opplevde for noen år siden at en eks-kjæreste sendte bilder til flere jenter jeg jobbet sammen med... IKKE festlig, selv om jeg i ettertid ble kjæreste med ei av jentene som allerede hadde sett den nakne sannhet... :o
Mogens Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Skjønner hva du mener, men tror egentlig ikke den problemstillingen er helt generell. Tror ingen av mine tidligere kjærester kunne lagt meg ut på nettet :D , så jeg tror det kommer litt an på dine partnere. Tror ikke jeg blir så kjent noen gang heller Ha en fortsatt fin dag Til dere andre: jeg har også digitalkamera med videofunksjon Mogens
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Skjønner hva du mener' date=' men tror egentlig ikke den problemstillingen er helt generell. Tror ingen av mine tidligere kjærester kunne lagt meg ut på nettet :D , så jeg tror det kommer litt an på dine partnere.[/quote'] De samme kvinnene som har opplevd å se seg selv nakne på nettet tenkte nok nøyaktig det samme som deg- "min kjæreste kunne aldri gjort noe sånt... jeg VET det, jeg kjenner ham så godt..... bla bla bla". Sjalusi og bitterhet kan gjøre mye med en "snill-gutt". Milla
Sofia Skrevet 20. januar 2003 #8 Skrevet 20. januar 2003 Helt enig med Milla. Og dette går begge veger, altså med begge kjønn. Kunne aldri ha tenkt meg å la meg avfotografere naken, glem det. Og hva skal jeg med nakenbilde av mannen, nå jeg har mannen rett ved siden av. Har aldri skjønt det der... Jeg har en venninne som opplevde at typen hennes tok bilde av henne mens hun sov, naken. Det hadde jeg ALDRI tilgitt og ville nok ikke ha klart å stolt på han. Hun ble vanvittig forbannet og det endte med krangel og hun ødela faktisk kameraet hans. For et tillitsbrudd..... De er fortsatt sammen, jeg tror neppe han gjør et slikt "stunt" igjen.
Kevin Skrevet 20. januar 2003 #9 Skrevet 20. januar 2003 Har gjort alt ovenfornevnte. Bilder, filmsnutter, hele filmer... Det er jo en privat sak da, så det er få som får titte.... bortsett fra på rompa mi da... Partneren min ville jeg aldri utlevert noen gang, og om det ble slutt, ville jeg slettet bildene, selvfølgelig. Om bildene av meg skulle komme bort, ville det vært et tillitsbrudd og akkurat DET hadde skuffet meg mer enn at jeg plutselig var allemannseie. Jeg er født som jeg er, hvorfor skulle jeg skamme meg? Jeg er ingen Markus Schenckenberg, men so what? Og seriøst.... om noen hadde giddi å se på kroppen min på nettet... værsågod...
fruenge Skrevet 20. januar 2003 #10 Skrevet 20. januar 2003 Jeg har aldri gjort noe slikt før, og har tenkt på de negative siden dere nevner jenter, men nå er jo jeg gift og såpass tillit har vi i forholdet. Og så er det jo ikke sånn at han bare han har bilder av meg Og noe mer kjent enn det jeg allerede er har jeg ikke lyst til å bli.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #11 Skrevet 20. januar 2003 men nå er jo jeg gift og såpass tillit har vi i forholdet. Sier du at den tilliten aldri vil bli brutt- selv etter en skilsmisse? Synes du virker ekstremt godtroende på dette punktet. Milla
Harald Skrevet 20. januar 2003 #12 Skrevet 20. januar 2003 Her støtter jeg Milla fullt ut, det er fullstendig idiotisk å la nakenbilder av seg selv eksistere. Man vet ALDRI, jeg gjentar ALDRI hvorvidt de ikke misbrukes en gang. I mange tilfeller skjer det ikke noe galt, men man VET aldri.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #13 Skrevet 20. januar 2003 Har tatt bilder og filmet ja. Men passet på at alt ble ødelagt etterpå :D Var kun for å prøve. Var jo ganske spennende. Men litt flaut å se seg selv på tv etterpå
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #14 Skrevet 20. januar 2003 Jeg har vel en mistanke om at det er en spesiell type jenter som lar seg avfotografere/filme på denne måten. Vi kan hvertfall sette de alle i kategorien NAIVE & GODTROENDE. Milla
Mogens Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Du er faen meg ikke sann. Hvordan er det mulig å ha et så snevert menneskesyn? Man trenger da ikke å være "en spesiell type" for å ta/bli tatt bilder av! Dessuten er det like mye snakk om menn som kvinner! Å begynne å påstå at f.eks. "Caliente" og Fru Enge" er den og den type menneske blir bare for dumt! Det nytter ikke å sette folk slik i bås :evil: Mogens
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #16 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Du er faen meg ikke sann. Hvordan er det mulig å ha et så snevert menneskesyn? Er det dette argumentet du bruker til jenter som sier "NEI" når du vil ta bilder- eller filme dem? Forsøker å gi dem dårlig samvittighet ved å spille såret over at de ikke stoler på deg? Mitt poeng: Hvis du lar andre ta bilder/filme deg og selv ikke har 100% kontroll over materialet er er du ikke bare godtroende- du er regelrett dum og fortjener null sympati hvis de bildene/tapene en vakker dag havner i gale hender. Milla
Mogens Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #17 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Nå har det seg slik at med min nåværende samboer, har ikke temaet vært oppe en gang. Dette blant annet fordi jeg vet at hun ikke har noe sans for det. Jeg har ikke no stooooort behov for å ha nakenbilde av alle kjærestene mine, men synes ikke folk er sånn og slik selv om de har det! Jeg føler at du ofte generaliserer litt for mye - tror ikke det blir helt riktig :blunke: Mogens
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #18 Skrevet 20. januar 2003 Til Milla: Nå har det seg slik at med min nåværende samboer, har ikke temaet vært oppe en gang. Dette blant annet fordi jeg vet at hun ikke har noe sans for det. Vel, det var da beroligende og vite at du kan respektere andre folks grenser, for som du ordla seg så hørtes det ut som om dette med nakenfotografering nærmest var ett krav fra din side. Hvis du finner en jente som er med på nakenfotografering da, dumper du samboeren din? Milla
Mogens Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #19 Skrevet 20. januar 2003 Jeg må le! Er det mulig å dumpe kjæresten sin fordi hun ikke ønsker å bli tatt bilde av naken da??? Nei herre min hatt. Det betyr next to nothing om jeg har et nakenbilde av henne eller ikke :D Hadde du droppet typen din da, hvis han ytret ønske om å få ta nettobilder av deg? Jeg håper ikke det...... Mogens
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #20 Skrevet 20. januar 2003 Vel, da har jeg hvertfall skjønt at du ikke er helt pervers Mogens. Godt å høre! Milla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå