Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såvidt testet Dr.Hauscha flytende dagkrem, og synes den virket ganske god.

Er det noen her som har erfaring med denne og de andre av Dr.Hauscha produktene og dermed har noen råd og anbefalinger?

Hva er bra med de, og evt. hva er ikke bra?

Jeg er midten av 30-årene og har en typisk blandings hud (tørr om vinteren, og litt blank t-sone om sommeren), men aldri hatt noe problemer med kviser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Prøv å søk i velværeforumet, så får du opp mange tråder med dette temaet. Så kan du heller spørre hvis det er noe mer du lurer på.

Skrevet

Jeg er ingen Dr Hauschka ekspert, men etter å ha lest utallige tråder og innlegg her på KG om produktene kjøpte jeg noen produkter. Og jeg er blitt helfrelst.

Jeg bruker den flytende dagkremen, rensemelken og tonic hver dag og jeg ser resultater. Huden er blitt mykere, jeg har ikke hatt en eneste kvise etter at jeg begynte med Dr Hauschka. Jeg kjøpte håndkremen for ca to uker siden, og har fått myke hender.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Har ikke mye erfaring. bruker bare lypsylen, og den er veldig bra.

Skrevet

Rensemelken er fantastisk til min tørre hud. Og tonicen for normal hud er jeg helt avhengig av. Fuktighetskremene passer ikke min hud, men det betyr jo ikke at de er dårlige. Oljene er også gode (jeg liker spesielt godt villlroseoljen), håndkremen likeså, men tuben er veldig udrøy.

Jeg liker veldig godt at produktene er basert på rene, bio-dynamiske ingredienser. Og jeg :hjerte: lukt og konsistens, det er ren velvære og luksus å bruke produktene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Må bare stille et spørsmål eller to her - jeg kjøpte nylig rensemelken og synes så langt den virker kjempefin for min hud (som vel er normal, ganske problemfri, grenser til tørr, særlig om vinteren. Er 29 år). Men jeg har ikke kjøpt noen andre produkter i serien foreløpig. Er det "dumt" å bare bruke melka? Om dagen bruker jeg uparfymert dagkrem fra cosmica, sjelden sminke da jeg jobber hjemmefra... Vurderer å kjøpe en av de kurene, kanskje tonic og etter hvert dagkrem hvis jeg fortsetter å være fornøyd. Men "må" jeg kjøpe fler produkter "med en gang", eller kan jeg ta det litt etter hvert?

De har forøvrig ikke prøvesett e.l i helsekosten her.

Skrevet

Man kan selvfølgelig ta det etter hvert - det er ikke noe problem! Men, hvis du først skal ha full effekt av DH bør du bruke den rensen du liker best, vanlig tonic og en av kremene på dagen. På kvelden renser du og bruker hudkur N (så sant du ikke har couperose) eller den vanlige tonicen.

Men ta det etterhvert - både lommebok og hud skal henge med i svingene! ;)

Skrevet
Man kan selvfølgelig ta det etter hvert - det er ikke noe problem!  Men, hvis du først skal ha full effekt av DH bør du bruke den rensen du liker best, vanlig tonic og en av kremene på dagen.  På kvelden renser du og bruker hudkur N (så sant du ikke har couperose) eller den vanlige tonicen.

Men ta det etterhvert - både lommebok og hud skal henge med i svingene!  ;)

Bruker du hudkur hver kveld??? Trodde man skulle bruke den noen få ganger i året jeg.

Skrevet

Som det står: "....eller den vanlige tonicen...." ;)

Jeg bruker hudkur 4-6 ganger pr. år. Man regner en runde med hudkur pr. 10 år man har levd. Man bør i det minste bruke den ved overgangen mellom vår/ sommer og høst/vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...