Gå til innhold

Lære av svenskene ? (Muslimer)

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg ser hva som kan hende
Skrevet

Innlegg som er så spekket av fordommer og rasisme blir ikke tolerert på KG. Les FAQ før du skriver noe mer her, er du snill.

Tusenfryd - moderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..du kunne ikke slette hele topicen når du først var i gang da? :P

Skrevet

Nei, jeg valgte denne gangen å gi et signal til den som har skrevet innlegget. Hvis ikke kommer det bare igjen og igjen.

Skrevet

Har du lest og forstått det du har lagt ut?

En setning som sier mer om innholdet og meningen med dette, en du har forstått med din "alle muslimer" holdning, og som du helt klart har oversett, er denne:

"Var det religionskrig eller et angrep mot kapitalismen?

- Jeg vil hevde at dette har mer med de religiøse minoritetene å gjøre enn med kapitalismen"

Så selv disse skriftene du mener er ett skriv som støtter opp om din redsel for muslimer, sier faktisk ikke at dette dreier seg om alle muslimer. Det dreier seg om religiøse minoriteter, vet du hva minoriteter er? Samene er en norsk minoritetsgruppe, sammen med eskimoene!!! Er alle normenn samer eller eskimoer? lever alle normenn i igloer og fanger sel til middag? eller driver alle normenn med rein? NEI!! fordi minoritetene er en liten del av helheten, IKKE alt!

er dessuten sammen med en svenske selv, han er verken redd for muslimer eller andre innvandrere han, så dine utsagn om at svenskene er redd for naboen og for å gå ut på kvelden, er overhode ikke noe jeg eller min kjæreste kjenner til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...