Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, altså. Med unntak av fred på jord, snille barn og alt det der. Her snakker vi egoistiskmaterialistiske ting og tang, brukelige eller ubrukelige. Har du lista di klar alt?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hater å være voksen ha jobb kjøpe alt jeg vil selv og ikke kunne ønske meg mer
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 å... jeg ønsker meg.... helgekurs i horsemanship med pat parelli armani dress nye solbriller som er en smule mindre enn mine armani, men med samme stil;) ny data så jeg kan bruke nye fancy apple skjermen min ny leilighet for bare meg og kjæresten Mont Blanc smykke jeg har sikla på en stund nå...
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) å... jeg ønsker meg.... helgekurs i horsemanship med pat parelli armani dress nye solbriller som er en smule mindre enn mine armani, men med samme stil;) ny data så jeg kan bruke nye fancy apple skjermen min ny leilighet for bare meg og kjæresten Mont Blanc smykke jeg har sikla på en stund nå... ← Ja, dette var jo store ønsker. Er de realistiske da? Jeg for min del er mer på brødrister, bøker og rødvins-nivået. Endret 2. oktober 2006 av Hope
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ja, dette var jo store ønsker. Er de realistiske da? Jeg for min del er mer på brødrister, bøker og rødvins-nivået. ← det værste av alt... ja, hittil er dette realistiske ønsker!!! EDIT: men kan tilføre at med armani dress så mener jeg emporio armani Endret 2. oktober 2006 av Chic
Jerle Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Tja.... fred på jorden? Huff jeg ønsker meg ingenting etter vi giftet oss og fikk alt vi kunne drømme om + litt til. Siden jeg også fyller 30 rundt jul så må jeg snart finne noe å ønske meg. Er det realistisk med et hus? *sukk*
Gjest mela Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 DVDer: Sex og Singelliv Hedwig & The Angry Inch Rocky Horror Picture Show The Wall Musikk: The Wall av Pink Floyd The Divison Bell av Pink Floyd Gavekort til klesbutikker eller interiørbutikker Får nok ikke alt på lista men håper på noe da.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 -DVDer -CD plater -gavekort på spa -superundertøy -deler til service -glass jeg samler på -bøker -fint bilde til stua
Buster Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Oppnåelige ønsker Noen nye gensere og gjerne en strikket! Super undertøy i sports utgave! Verktøy! Ny ekstern hardisk! Noen spesielle bøker (Nevner ikke navn)! Ny lenestol/godstol! Nye hverdags glass (melkeglass)! Gammeldags uslitelig stekepanne! Pluss en hel masse annet digg, både smått og større! UUUUUoppnåelige ønsker En egen øy med et flott gammelt hus på og stort nøst og kai! En Elling E4 (Cabincruiser)! En av disse Mitsubishi Pajero, Landrover Discovery, Toyota Landcruiser 100! Bankboks som aldri blir tom og fylles på med 250 000.- hver uke som ukepenger!
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hjemmestrikket lue, skjerf og votter Laken Store badehåndkler Stavmikser Kosebamser Øredobber Armbånd (er ikke så veldig flink til å kjøpe huslige ting som laken, håndkle og slikt, trenger det, men glemmer alltid ut at jeg trenger det når jeg tilfeldigvis er i en butikk som selger det) Endret 4. oktober 2006 av Pax
Brunhilde Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ønsker meg faktisk en platespiller så jeg kan spille alle de gamle LP'ene mine igjen! Vet at jeg deler det ønsket med 16-åringen, kanskje vi kan spleise og gi hverandre en felles til jul? Eller kanskje jeg skal gi 16-åringen en og heller låne den etter behov?
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 -fjellsekk 90L -skøyter -fjellsko -sykkel -bøker
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har bursdag rett før jul så jeg kan ønske meg masse - 80-liters ryggsekk - dvd'er - Gullarmbånd - Superundertøy med høy hals - Fleecejakke til HH jakka mi - Vinterkåpe fra hm ' Kommer ikke på noe mer!! hjelp... Her må det tenkes.... Vil ikke ha 14 dvd'er under treet heller....
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Pulk til Lilegull Gavekort på SPA Gavekort på klær Sølvarmbånd (kraftig) Mange flasker rødvin Nye fisker i akvariet
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Pulk til Lilegull Gavekort på SPA Gavekort på klær Sølvarmbånd (kraftig) Mange flasker rødvin Nye fisker i akvariet
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 gryter fjellsko rødvinsglas hvitvinsglass allværsjakke fiskestang som jeg kan ha på hytten 4 nye tallerkner fra åhlens! hvite firkantede...
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Mine ønsker: - brødrister - bøker, musikk og dvd-er (Gilmore Girls, American dad etc) - vin - hudpleietime (eventuelt spa-dag!) - hjemmestrikka genser i offwhite eller svart (Ingen som gidder å strikke til meg, men.) - digitalt kamera - Ipod - sokker, kosebukse og sånne slaskeklær jeg kan dasse i hjemme - støvletter - Diverse kosmetikk (Shiseido ansiktskrem og slikt) Øverst på ønskelista står jo leilighet, men det er uoppnåelig og lite sannsynlig rett og slett.
Gurken Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 ÅÅÅÅ, jeg gleder meg til jul. Har masse gaveønsker: *Nye panner (gjerne høyang polaris) *Håndklær *Sengetøy *Musikk *Filmer *Lys og servietter *Sokker *Støler til bunadsbelte *Go´lukt *Blender *Minnebrikke til kameraet mitt *Glass jeg samler på *Bøker *Verktøy *Bilde av tanteungen min (vet de har vært hos fotograf) *Gavekort på kino *Gavekort på Ting, Kremmehuset og lignende butikker Men mest av alt ønsker jeg meg hjemmelagede gaver fra ungene mine (og fra andre som gidder å lage gave til meg)
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ønsker meg - joggesko - sengetøy - bøker - csi-dvd'er Oppdateres
Lady79 Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Foruten en baby (slike ting fikk vi ikke nevne...fy Lena....) så ønsker jeg meg : -Musikk (CD selvfølgelig) - DVD er (gjerne Gilmore Girls) - Klær (gavekort er topp) -Gavekort på hudpleie/masage - Sko - Div kremer ( Clarins ) Tja...får kanskje noe av det, men etter jeg ble gift har folk en vane å gi gaver til meg og mannen sammen...sukk :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå