Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med soveskinn til baby? Har en veninne som sier at dette er helt topp, og et must for en liten kropp. Skulle gjerne hatt noen synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt lammeskinn fra Nøstebarn til begge barna mine. De sover veldig godt på det, i tillegg føler jeg det er lunt på vinteren og luftig på sommeren. Vi reiser mye, og jeg har alltid dratt soveskinnet med når ungene er små, det hjelper de til å finne roen når de skal sove borte.

Legger til at jeg har kjøpt billigere skinn på Ikea som jeg har i vogna (klippet hull for selene) og bruker et mindre skinn i bilsetet.

Skrevet

Jeg har kjøpt et lammeskinn på babybutikken (halvparten av prisen som nøstebarn har), og det har vi i vogna. Har ikke det i senga, men det er fordi jeg synes hun blir så svett på ryggen (men unger har jo forskjellig temperatur). Vet også om venner som bruker soveskinn over alt (i senga, vogna osv), men jeg er litt skeptisk til å venne ungen min til alltid å bruke soveskinn, da blir det jo etter hvert som en koseklut ungen ikke kan sove uten :sjenert:

Skrevet

Det har ikke fungert verken i seng eller vogge for vår del. Men de har det i vogna. Mest for å ligge mykt nå. På vinteren for å isolere i ryggen.

De sier det er bra å bruke på sommeren også.

Kjøpte på Babyshop på tilbud (300,- mener jeg å huske, ikke av største sorten).

Skrevet

Vi har nesten aldri brukt skinn annet enn i vogna. Da er det mest for å isolere mot kulde.

Skrevet

Vi har brukt det i vogge og seng opp til nesten 1-års alder. Gutten vår har sovet veldig godt på det, men det kan godt hende han hadde sovet like godt uten skinn...

Skrevet

Faktisk har vår lille, på 3,5 nå hentet sin pels fra gulvet og vil plutselig sove på den igjen...;)

Det har han ikke gjort siden han var ca. 1,5 år.

Jeg har lest at skinnet er bra for barn - den kjøler ned om sommeren og varmer når det er kjølig. Vi hadde med oss skinnet til syden da poden var 6 mnd og han var aldri svett og storkoste seg på pelsen sin...:Nikke:

Har prøvd å finne igjen artiklene om saueskinn til babyer, men finner ikke ... skal lete mere i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...