Gjest Tanita Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hvilke sanger liker du å høre på for avslapning?
Gjest Solsikke Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har en pakke med 3 cd'er med Yoga og meditasjonsmusikk, (Yoga & meditation the soho colletction) Det er kjempedeilig avslappningsmusikk. Ellers så hører jeg f.eks på Enya.
Anglofil Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Klassisk musikk og Frank Sinatra. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 må bare si at den beste sangen må være Enya - Caribbean Blue. Ellers liker jeg godt American Beauty theme song...
~white lady~ Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 må bare si at den beste sangen må være Enya - Caribbean Blue. ← Heeeeelt enig! har den på mp3 spilleren nå. Herlig sang! Og så liker jeg godt å høre på Tom McRae, han har en helt spesiell stemme, og måten han synger på- vel, mannen talent! :-D
~white lady~ Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Jah, her glemte jeg da et ord??? Det jeg mente å si var at " Mannen har talent!" Hehe.....
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Clannad Hope Sandoval Tindersticks Tinkerbell
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Enya Clannad Soundtracket til Ringenes Herre Roger Waters The Celtic Circle (div. artister) En god del klassisk (Beethoven og Vivaldi spesielt)
snøfnugg Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Sarah McLachlan,Sarah Brightman,Patti Scialfia og Enya.
Champagnepiken Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Mye klassisk, Chet Baker, "Cavatina" fra Hjortejegeren, Norah Jones.
Amanlis Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 En eller annen Pink Floyd cd, samme hvilken. Det er veldig avslappende å ligge å lytte til alle lydeffektene.
Gjest prestekrage Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg slapper godt av til Eva Cassidy om dagen. Ellers går det endel i Silje Nergård og Diana Cral (?)...
Morea Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Det må bli Katie Melua eller noe klassisk. Min mor mister forresten ferja hver gang hun hører Leonard Cohen.... Men det er også veldig god avslapningsmusikk
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #19 Skrevet 5. oktober 2006 Coldplay, keane, saybia o.l! ← He he, samme musikken gir meg høyere blodtrykk og lyst til å rive meg i håret. Vanligvis skifter jeg bare radiokanal Til avslapning kan jeg heller anbefale Billie Holiday eller kanskje Radiohead.
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 5. oktober 2006 #20 Skrevet 5. oktober 2006 Må være noe rolig musikk det dah, hører for det meste på alt, og setter rolig musikk i bås for annen type musikk. Noe med musikk som taler annet enn det vokale som gjør at jeg liker det så godt. Og de som treffer meg er slagere fra forskjellige artister, der teksten og musikken veves i hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå