Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har hørt om abonnement som fylles opp en gang i mnd. Kan noen forklare meg det?
MissEli Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Tenker du på sånn som NetCom YoungTalk for eksempel? Da får du 200kr innpå mobilen din en gang i måneden, også får du en regning i posten i tillegg. Hvis du bruker opp summen før måneden er gått, kan du kjøpe kontantkort og fylle på.
nallemaja Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 og hvis du ikke bruker opp gratis sms eller de 200kr så overføres resten til neste måned. Du kan også fylle opp med netrefill på internett eller via sms.
Gjest Minimi Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hadde netcom youngtalk før, veldig fornøyd egentlig, men ringeprisene er ikke de billigste. veldig kjekt at du kan fylle for så lite du vil, er det 1 dag igjen til du får di 200 inn og du må ta en tlf,så kan du bare sende en sms og fylle for 5kr, så kommer neste regning på 205kr.. edit: skrivefeil Endret 4. oktober 2006 av Minimi
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 De gratis SMS'ene blir vel ikke overført hver måned vel? Jeg har ikke prøvd siden det er de inkluderte som går før de med SMSmania og hvis det er sånn at de inkluderte kan bli overført videre, mens ikke SMSmania sine SMS så er jo det teit Jeg greier aldri å bruke 2000 SMS i måneden Veldig genialt da, man får 200 kr på kortet den 1. hver måned, så får man regninga på 200 i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå