Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Skal kjøpe ny mobil. Har Tele 2 pr i dag og tenkte å fortsette med det. Nå er det en stund siden jeg kjøpte mobil og er litt utefor. Lurte på hvor man kjøper mobil med tele2 abb, utenom nettbutikken til tele2 Tar gjerne imot tips om bra tlf. Er ikke så veldig kresen. Men den skal helst være sort, kamera og lettbetjent. Ikke for mye å sette seg inn i. Og så må det være "flip" eller skyvemodell. Enkelt og greit Takknemlig for svar
Gjest Deception Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Elkjøp har i hvertfall, men jeg vet ikke om jeg ville kjøpt mobil der.
brumma* Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte min på Elkjøp, så der kan du ihvertfall få Tele2abonnement. Dessverre ingen tips til hvilken tlf du bør kjøpe. Edit: Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg er veldig fornøyd med både mobil, abonnement og service jeg har fått på Elkjøp. Endret 2. oktober 2006 av brumma*
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for svar så langt. Tar gjerne imot tips vedr. tlf. Trådstarter
Smilla78 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har kjøpt Nokia 6280 med tele2 abonnement og er veldig fornøyd. Det er en skyvetelefon, 2 megapikslers kamera, 3G, bra videokamera, ja det meste. Kjøpte også ekstra minnekort på 1 giga.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Trådstarter her. Takk for svar. Har sjekket litt på nettet vedr 6280. Ser grei ut den Noen flere gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg forstår det som at du allerede har et tele2 abonnement, og ønsker å fortsette med det. Jeg har selv tele2 champion, og kjøpte meg nylig ny mobil uten abonnement. Jeg vil derfor anbefale sider som www.amobil.no og www.utenabonnement.no Der kan man peile seg litt fram, ved at man setter begrensninger på hvilke ting man ønsker en telefon skal ha
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Det er mange som har hatt mye problemer med Nokia 6280 - det var mye software feil på de første tlf som kom av denne modellen, og også klager på mye slark i skyvemekanismen, men det har sikkert bedret seg med softwaren nå. Søk på amobil.no så finner du sikkert mer om det.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for nyttige svar. Nå skal jeg sjekke amobil og de andre tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå