Gjest Gitte Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte denne julekalenderen i dag Vil ikke sette igang med en kjempestor en, så den ffår holde.. Har ingen forhåpninger om å bli ferdig før jul i år, men man må jo begynne... Noen flere som holder på?
Grooo Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Nei, men jeg har en plan om å applikere en som skal være klar til lille M til neste jul. Tenkte å begynne så smått før jul i år, er jo koselig å holde på med julehåndarbeid i førjulstida Hun trenger den ikke før neste år for hun er jo bare tre måneder nå
Gjest Madeline Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg holder på med et juletreteppe. I fjor høst broderte jeg 3 julekalendere. Jeg hadde aldri brodert før, men det var ikke vanskelig.
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Broderte du alle de tre?? Hvor lang tid brukte du på hver?
Gjest Madeline Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Broderte du alle de tre?? Hvor lang tid brukte du på hver? ← Jeg ble vel ferdig med alle 3 i løpet av ca 2 mnd. Dermed brukte jeg litt i underkant av 3 uker på hver. Endret 3. oktober 2006 av Madeline
Gjest Madeline Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Shit, du er effektiv! ← Med 3 unger i huset blir en effektiv .
tuji Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Blir det pent og jevnt selv om du tydeligvis broderer i turbofart?
Gjest Madeline Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Blir det pent og jevnt selv om du tydeligvis broderer i turbofart? ← Ja, jeg er nøye selv med broderingen. Grunnen til at jeg blir såpass fort ferdig er at jeg bruker hver ledig stund til å brodere. Jeg er sånn at jeg får dilla på en ting i en periode, men går grundig lei etter en stund. Da jeg begynte på juletreteppet i august, hadde jeg ikke brodert siden desember. Dermed er jeg topp motivert og virkelig koser meg med det.
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Som Tuji sier, SHIT DU ER EFFEKTIV!! Jeg har ikke brodert siden jeg var liten, så har små forhåpninger om å bli ferdig i år.. hehe =) Og kjæresten bestilte selvfølgelig kalender også, når jeg sa jeg hadde bestilt... Får håpe den dukker opp i posten snart Er sånn periode-type selv. Har sokker, vanter, luer og vesker som jeg enda ikke har strikka ferdig
Snuppen Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Hei.hvor bestiller man billige slike adventskalendere?
Gjest Gitte Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 www.margareta.no og www.brodeributikken.no f eks.. =)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Nå kom jeg på at jeg skulle brodere kalender til jul.... Men er midt i et hekleprosjekt, hekler en liten løper som jeg skal gi i julegave til mamma
Snuppen Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Takker gitte! Margareta.no funket ikke ,men kom inn på den andre linken!
Snuppen Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Åhh.. de var dyre billigste kosta 298 jo! noen som har en ide til hvordan man kan lage en?..helt fra skretch..
Gjest Gitte Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 Åhh.. de var dyre billigste kosta 298 jo! noen som har en ide til hvordan man kan lage en?..helt fra skretch.. ← tror du sparer deg selv for mye arbeid ved å kjøpe en ferdig en... Jeg hadde aldri klart å lage en fra bunn av, men så er ikke jeg så god i dette heller da
Snuppen Skrevet 31. oktober 2006 #17 Skrevet 31. oktober 2006 Jo,sant d.. hmm.. år vel heller spandere en sånn..
Gjest Fantus Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Takker gitte! Margareta.no funket ikke ,men kom inn på den andre linken! ← Prøv www.margaretha.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå