Gjest Kraftig Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er ei jente med litt former. Er 1.66m og 70kg, og veldig fornøgd med kroppen min, til tross for noen kilo ekstra. Har seriøse problemer med å finne meg joggebukser som passer. De blir alltid for lange, sånn at jeg går og subber og trakker på de. Ikke noe særlig å trene i da... Har dere noen tips til bukser jeg kan prøve? Får inntrykk av at alle joggebukser er "ment for" jenter som er høye og slanke, men kanskje jeg bare ikke har prøvd de rette? Takker så mye for alle gode tips!
celice Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er omtrent samme størrelse som deg, litt større nå som jeg er gravid Det beste kjøpet jeg har gjort på lenge er LOGG-joggebuksene de har fått på H&M nå. Desverre var det kun èn farge å få tak i, grålilla, ellers hadde jeg kjøpt flere. De er innmari behagelige og sitter kjempefint!
Tigerlily_79 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er ei jente med litt former. Er 1.66m og 70kg, og veldig fornøgd med kroppen min, til tross for noen kilo ekstra. Har seriøse problemer med å finne meg joggebukser som passer. De blir alltid for lange, sånn at jeg går og subber og trakker på de. Ikke noe særlig å trene i da... Har dere noen tips til bukser jeg kan prøve? Får inntrykk av at alle joggebukser er "ment for" jenter som er høye og slanke, men kanskje jeg bare ikke har prøvd de rette? Takker så mye for alle gode tips! ← Hei! Jeg synes Cubus og Lindex er veldig bra på varierte størrelser:) Og Lindex spesielt har fått inn masse fint i det siste! Bli Lindex medlem, på fredag fikk jeg 25% på alt jeg handlet, kjempebra tilbud - og regelmessig..(bare et lite tips..)
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for gode tips! Har nok mest prøvd meg på kjente merker som Adidas, Kappah, Umbro osv. Skal ta å prøve de som dere anbefaler
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hvis du har tilgang på symaskin, så er det ikke vanskelig å raskt legge opp et par joggebukser
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hva med å kjøpe en joggebukse med knyting i nedkant? Funker fint på meg. Det er mange av dem nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå