Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Ett år er gått siden x flyttet. Han var utro, bor nå sammen med ny dame og jeg er like? glad i han ennå. Er jeg glad i han, eller er det det han gjorde som gjør meg så sint enda at det stenger for alt annet. Vi var sammen i 14 år og har barn. Hva skal jeg gjøre for å komme ut av tristheten og klare å se på friheten som venter. Må si at livet med x ikke var av det enkle, og vennene mine lurte på i mange år på hvorfor jeg ikke flyttet fra han. Føler meg mislykket som kone, kvinne og mor som ikke klarte å "holde" på en mann som "fikk alt". Vet jo at tiden leger alle sår, men at det skal gjøre så vond i så lang tid er uutholdelig i lengden. Det ene barnet er hos meg hele tiden så det er ikke mange fridager å komme seg på. De fleste vil si jeg er heldig som er kvitt han, men dette var ikke mitt ønske, og spørsmålet om hvorfor ville han gå på denne måten er der hele tiden. Livet har blitt litt letter med tiden, men det tar altfor lang tid. Praktisk og økonomisk er livet mye bedre uten x. Så noe positivt er det jo. Skulle bare sluttet å ha følelser for han nå så. Må jo også ha med han å gjøre pga barna.
~white lady~ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Du får bare ta tiden til hjelp. Så håper jeg du kanskje finner kjærligheten i en ny mann etterhvert
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Føler meg mislykket som kone, kvinne og mor som ikke klarte å "holde" på en mann som "fikk alt". Vet jo at tiden leger alle sår, men at det skal gjøre så vond i så lang tid er uutholdelig i lengden. Det ene barnet er hos meg hele tiden så det er ikke mange fridager å komme seg på. De fleste vil si jeg er heldig som er kvitt han, men dette var ikke mitt ønske, og spørsmålet om hvorfor ville han gå på denne måten er der hele tiden. ← Det virker som du kan trenge en avklaring fra han på hvorfor han gikk. Tiden leger alle sår og det er nettopp i lengden det er utholdelig. Bare ikke akkurat nå, kansje. Det at du føler deg mislykka fordi du blei dumpa er jo en nokså universell følelse som alle som blir dumpa føler - uten at det blir riktigere av den grunn. Ingen blir mislykka av å bli dumpa. Det bare føles slik. Følelser lever noen ganger sitt eget liv, uten overenstemmelse med virkeligheten.
burgarn Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 noen ganger tar det veldig med tid, men jeg lover deg at når du en gang finner ny type vil du le av de følelsene du har nå. det er alltid en grunn til at det er en x. lykke til
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Etter 14 år sammen er da 1 år ikek lang tid å ha kjærlighetssorg. Jeg hadde kjærlighetssorg i netsen 3 år pga en fyr jeg var sammen med et halvannet år bare.
Sukkersøta Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke noe råd eller tips å komme med. Men du får en . Vet hvordan det er å ikke komme over EX. Tok meg laaang tid. Unormalt lenge vil noen si. Men det går over. Du trenger ikke han. Han var utro mot deg!! Fortjener du ikke bedre enn det?? Prøv å fokusere på alt det negative i forhold til han. En har som regel tendens til å bli blind i forhold til det negative når en vil ha en ex tilbake. Men sannsynligvis var nok ikke denne mannen noe for deg. Ville du ha hatt han tilbake om han kom? Du trenger ikke han. Hva er det du savner ved han? Savner du han eller tryggheten og fellesskapet? Jeg gikk i 4 år å trodde at jeg savna ex, men fant ut etterhvert at det var først og fremst tryghheten jeg savna... EN til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå