Gå til innhold

Alltid så "korrekte" meninger....

RaGnA

Anbefalte innlegg

heisann!

Var tidligere ganske så aktivt med i diskusjoner her inne...

men har i det siste vært ganske lei...

men følger med i diskusjoner alikevell innimellom :blunke:

Grunnen er den, jeg syns veldig mange svarer det som er "rett" eller blir forventa, man skal svare.De synspunkter som er litt "uvanlige" er gjerne skrevet av Gjest... :-?

F.eks avstemmningen om har du vært utro? :aldri vært utro.. tror de som er/har vært utro ikke orker å stemme.. like mye som de som aldri har vært det også videre...

Vanskelig å forklare..... tror ikke jeg har sett en diskusjon her inne på feks. Samliv.. der noen har feks sagt at ett lite forhold på si, var med å piffe opp forholdet...

Mulig det er jeg som er sær... eller ikke følger helt med her inne... :ler:

Har flere noen tanker om nettopp dette?

RaGnA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva mener du?

Du kan ikke si at folk svarer det som blir forventa at de svarer. Det vet du jo ikke. Jeg er av motsatt mening. Jeg føler her inne blir et pusterom hvor folk kan si det de mener uten å måtte stå for det i hverdagen på en måte. Har en vært utro er det her en kan si det uten at skaden blir stor.

Jeg er flittig bruker av dette forumet og synes det er topp. Ting jeg ikke tørr spørre andre om kan jeg ta opp her uten å måtte være flau over f.eks å ha spurt noen jeg kjenner. Jeg kan være enig i at de som stort sett begynner heftige diskusjoner og har mest ekstreme meninger er de som er gjester, men jeg synes det er greit. Dette er en plass for å utveksle meinger og få svar på ting en lurer på. Hvis en mener et innlegg er tullete, så lar en vær å svare!

Jeg føler hvertfall ikke at folk tar seg sammen for å si det som blir forventet av de. Det er jeg veldig glad for!

Dette var min mening om saken :D

Og ja, jeg vet det er kjipt å være gjest, men nå er det nå engagn slik at det er lov her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks avstemmningen om har du vært utro? :aldri vært utro.. tror de som er/har vært utro ikke orker å stemme.. like mye som de som aldri har vært det også videre...

Ikke orker å stemme? er ikke det bare å trykke på en knapp da? trenger da ikke skrive et eneste ord.

Vanskelig å forklare..... tror ikke jeg har sett en diskusjon her inne på feks. Samliv.. der noen har feks sagt at ett lite forhold på si, var med å piffe opp forholdet...

Mulig det er jeg som er sær... eller ikke følger helt med her inne...

Joda, det har vært skrevet mer enn en gang.

men kanskje er det rett og slett slik at utroskap i de fleste tilfellene viser seg å ikke være så positive alikevel? at det som på forhånd virket så uskyldig og greit, har medført brudd i forholdet eller dårlig samvittighet overfor partneren i etterkant?

Ikke veit jeg, men for meg virker det litt rart at man etterlyser en annen type svar... blir som at jeg skal si ja til "utroskap" eller ja til "lyv så mye du vil, det er helt greit" dersom jeg faktisk ikke mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey Kristian sant det da

men alikevell.....

ikke det jeg mente heller da

men det virker som om det kun er Gjester som har de mest eksteme meningene.

Hvorfor er det flest Gjester i Samliv og Seksualitet?

Og greit nok, utroskap var kanskje ikke det beste eksempelet..

"Ikke orker å stemme? er ikke det bare å trykke på en knapp da? trenger da ikke skrive et eneste ord. " sier du Kristian... men når nesten så og si ingen her inne er Utro.. noe jeg syns er meget merkelig... Og nei du trenger ikke si ett ord, sant det... men uansett.... Syns det er rart da...

tror nok en del er litt redde for å ikke være "politisk korrekt".. og derfor da svarer som Gjest eller lar være å krysse av ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke orker å stemme? er ikke det bare å trykke på en knapp da? trenger da ikke skrive et eneste ord. " sier du Kristian... men når nesten så og si ingen her inne er Utro.. noe jeg syns er meget merkelig... Og nei du trenger ikke si ett ord, sant det... men uansett.... Syns det er rart da...

tror nok en del er litt redde for å ikke være "politisk korrekt".. og derfor da svarer som Gjest eller lar være å krysse av ..

Men Ragna...... når nesten ingen her inne er utro skriver du.... da lurer jeg litt på hvor mange tråder du har lest det siste året? Spør du meg så går det desverre nesten ikke en dag her inne uten at utroskap i en eller annen form er tema.

Men ja, det er riktig at det stort sett er gjester som skriver og forteller om dette... men er det så rart? Folk er livredde for at partneren skal finne ut at man har vært utro, og om man vil holde ting skjult er det vel neppe lurt å legge det ut skriftlig på internett? Greit at man er "anonym" back et nick, men man kan faktisk ha skrevet så mye om seg selv, at for personer som kjenner en, ja så er det ikke umulig å finne ut at det er nettopp du som skjuler seg bak det og det nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian

joda jeg har lest utrolig mange utroskaps innlegg her...

men som oftest skrevet av en Gjest...

refererte til den avstemmninga jeg.. der som viser det motsatte

Og Ja jeg skjønner at enkelte er redde for å bli oppdaga, gjennom at en eventuell partner leser det du har skrevet...

Vis man overhodet ikke vill bli oppdaga... er det jo bare å slette alle cookies og spor etter seg.. ikke noe problem det... viss man har litt peiling. ;)

vet ikke helt hvor jeg havner nå.. i dette innlegget da men... :ler:

Tror enkelte her inne har "kjørt" seg fast i ett Politisk korrekt spor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden av tema dette, men det har vært flere innlegg i det siste, der enkelte prøver å fortelle folk hva og hvordan de skal skrive. Dvs. kritikk av skrivefeil, avsporede tråder osv.

Jeg synes kanskje at dette er litt dumt. Folk bør få ytre sin mening på sin egen måte og uten å måtte tenke over at de skal gjøre alt riktig. Forutsetter at de holder seg til reglene da..

Jeg svarer som jeg vil på tråder, men min egen mening, korrekt eller ikke.

Det er ikke bare å slette cookies hvis man ikke vil bli avslørt av partneren e.l. Hva om denne personen kjenner nicket da?

Bare å gå inn på KG og søke det..

Dessuten er det jo en viss mulighet for at andre brukere vet hvem man er, uten at denne personen har fortalt det. Skjønner godt at folk skriver som gjester når det handler om slike sensetive opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea

enkelte ganger er det helt greit å skrive som Gjest

har overhodet ingen problemer med å skjønne det !

Nok om det...

syns at viss noen her inne spør om noe... lurer på noe.. så får man ofte et svar som er "forventa" ikke det at det alltid er feil, det heller da.

Godtar at vi alle er ulike, med ulike meninger og tanker... men en del svar her inne er så "vanlige" at de som spør.. vet egentlig på forhånd hva de får til svar...

skjønner?

RaGnA :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...