Gå til innhold

Oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirtert av gjest inne på Generell debatt som synes avartaren til Moskva Morten var sexy, lager jeg min egen lille tråd.

Ved å se på avartaren og svarene til andre brukere her inne, hvem synes du virker mest interesant, sexy, klokest ovs?????

Jeg synes avartaren til Glow er spennende. Ellers synes jeg Donnie ser kul ut og gir kule svar.

Enn du da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nelle har en avartar som er henne (blomsten i mitt KG-liv :sjenert: )og en mengde helt strålende innlegg!

Nigo-San har en underlig avartar men er klok som f......! (respekt)

Alf Kaida har ingen avartar men gir meg en god latter, mester i tull og vås!

Superlammet har en super avartar, soul-mate i musikkbåsen og er ellers passe rappkjefta som hever forumet. :tommel:

Tweek har en tøff avartar og mye fornuftig å komme med......... ;)

FarTil2 har en avartar som passer hans interessområde, som forøvrig provoserer meg til tider, enten det er barnefordeling/samvær/omsorg eller midtøsten.... :frustrert:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Prøver å boikotte sånne "hvem er kulest"-tråder, men sniker meg inn for å minne om at avatar ikke har noen r i midten. :)

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Hedda Garbler harr den mest fristrende avartarren.

Skrevet

Den tidligere brukeren Slangen, var vel den mest interessante avarten vi hadde her på KG.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Prøver å boikotte sånne "hvem er kulest"-tråder, men sniker meg inn for å minne om at avatar ikke har noen r i midten. :)

Korrigerer deg der, avartar skrives med en "r" i midten jo......

Skrevet
Korrigerer deg der, avartar skrives med en "r" i midten jo......

Du tenker på den nynorske formen for avarter, du. Altså av-arter.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ehh..........orsak? Ehhh............sjølvsagt!

Skrevet

Jeg synes at pax virker kul og intelligent.

Gjest Kaffomann
Skrevet
Å huff da, glemte å logge meg ut.  ;)

Det gjorde du ikke det.

Skrevet
Nelle har en avartar som er henne (blomsten i mitt KG-liv :sjenert: )og en mengde helt strålende innlegg!

Nigo-San har en underlig avartar men er klok som f......! (respekt)

Alf Kaida har ingen avartar men gir meg en god latter, mester i tull og vås!

Superlammet har en super avartar, soul-mate i musikkbåsen og er ellers passe rappkjefta som hever forumet.  :tommel:

Tweek har en tøff avartar og mye fornuftig å komme med......... ;)

FarTil2 har en avartar som passer hans interessområde, som forøvrig provoserer meg til tider, enten det er barnefordeling/samvær/omsorg eller midtøsten.... :frustrert:

Ikke rart jeg ikke vil oute meg som vennen din. Du gidder ikke å nevne meg i denne tråden heller. :tristbla:
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ikke rart jeg ikke vil oute meg som vennen din.  Du gidder ikke å nevne meg i denne tråden heller.  :tristbla:

Tomme trusler ramler mest eller noe sånt............ :overrasket:

Kan godt nevne deg jeg men så lenge du benevner deg som "gjest" blir det litt sånn nåla i høystakken. Har mer sansen for snabelen i stakken jeg da :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...