Gjest Liseflue Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 For en stund siden traff jeg en kjekk gutt. Vi hadde connection og hadde sex Noen helger senere dro jeg på fest til en annen gutt som hadde bursdag. (Vi kaller han bursdagsgutten) Jeg ble dritings og vi hadde sex i lastebilen hans... Han første gutten (reimert) visste ikke det og fikk ikke vite. Jeg og reimert holdt på i hele sommer og vi ble sammen, men han hadde ikke tid til meg så jeg slo opp. For en helg siden hadde jeg sex med bursdagsgutten igjen, og det var så perfekt. Men denne helgen fikk jeg sms av reimert at han hadde fantasi på meg, og nå er jeg begynt å fantasere på han igjen; Han sier han har masse fantasi å bruke på meg, men jeg vet ikke. Jeg er så forvirret. Hva skal jeg gjøre? Flua
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 For en stund siden traff jeg en kjekk gutt. Vi hadde connection og hadde sex Noen helger senere dro jeg på fest til en annen gutt som hadde bursdag. (Vi kaller han bursdagsgutten) Jeg ble dritings og vi hadde sex i lastebilen hans... Han første gutten (reimert) visste ikke det og fikk ikke vite. Jeg og reimert holdt på i hele sommer og vi ble sammen, men han hadde ikke tid til meg så jeg slo opp. For en helg siden hadde jeg sex med bursdagsgutten igjen, og det var så perfekt. Men denne helgen fikk jeg sms av reimert at han hadde fantasi på meg, og nå er jeg begynt å fantasere på han igjen; Han sier han har masse fantasi å bruke på meg, men jeg vet ikke. Jeg er så forvirret. Hva skal jeg gjøre? Flua ← Fantasi på deg? Er det litt vanskli å bare si at dere er hypp på å knulle?
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er så forvirret. Hva skal jeg gjøre? Flua ← Pule på! Så finner du sikkert ut av det etterhvert Så lenge du er kåt er det lov!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 "han hadde fantasi på meg" fantasi???? Hva? Har lest det en gang før også. Så rart. Er det et annet ord på at han er kåt på deg? jaja, her kan du jo bare velge, ta den du liker best!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Fantasere PÅ??? Ikke fantasere OM altså?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hadde det kommet en og og sagt at hun har fantasi på meg hadde jeg ærlig talt ikke skjønt bæra
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 "han hadde fantasi på meg" fantasi???? Hva? Har lest det en gang før også. Så rart. Er det et annet ord på at han er kåt på deg? jaja, her kan du jo bare velge, ta den du liker best! ← Så rart. Du skriver jo ordrett det jeg skulle til å skrive. Jeg har også lest det en gang før her inne. "fantasi på deg" må være dårlig norsk. Fantasi OM meg eller fantaserer Om meg hadde hørt bedre ut. Enten er det fyren bak mld eller ts som ikke har preposisjonene helt i vater.
Gjest Liseflue Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Kan dere ta meg litt mer seriøst? Takk. Reimert sa at han skulle ringe meg i går. Han gjorde ikke det. Jeg fikk en melding. "Jeg sto i dusjen i dag. Jeg har spart masse fantasi på deg" Føler jeg blir helt øm jeg
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Her er det vel bare å kose seg så lenge man kan og så lenge begge parter er innforstått med hvordan det skal være... Kos deg masse og ha det gøy!!!
CeeCee Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Dette må være et internt språk... Jeg skjønner ikke bæret av hva du snakker om... Hva betyr "fantasi" i innlegget ditt???? Edit: Vanskelig å ta deg seriøst når man ikke fatter hva du skriver... Endret 9. oktober 2006 av CeeCee
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Tror denne Reimert bør trene litt på å skaffe seg et mer forståelig språk enn å drive å fantasere på folk...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Vel.. man kan ha fantasier om noe/noen... men fantasi på?? Hørtes merkelig ut. Skjønner fortsatt ikke helt hva dette dreier seg om, jeg da....
Gjest 6'ern Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 "Jeg sto i dusjen i dag. Jeg har spart masse fantasi på deg" ← Høres ut som en som ikke er ferdig med norsk-kurset enda !!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 Dette er jo bare gammelt towelie-tull Husker hun skrev et oppgitt innlegg om ei veninne som hadde "fantasi på" istedet for å være kåt...
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #15 Skrevet 11. oktober 2006 Tror denne Reimert bør trene litt på å skaffe seg et mer forståelig språk enn å drive å fantasere på folk... ← Kanskje han er dansk?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #16 Skrevet 11. oktober 2006 Høres ut som en som ikke er ferdig med norsk-kurset enda !! ← Hvis det er ting han har spart for å putte på henne, da blir setningen helt logsik og god norsk. Du kan godt si at du har satt fantasi på et egg hvis du har dekorert det som du selv ønsker. Bare for å komme med en sammenligning. Det behøver ikke være dårlig norsk å spare fantasi på dama si. Det som får det til å høres rart ut, er at vi ikke kjenner sammenhengen og derfor ikke helt forstår hva som ligger i ordet "fantasi". Men dårlig norsk behøver det ikke være. Tvert imot.
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #17 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hvis det er ting han har spart for å putte på henne, da blir setningen helt logsik og god norsk. ← Den setningen der var nå i hvert fall ikke helt bra norsk. Gå for Reimert trådstarter! Ikke så viktig med gode språkkunnskaper når man har fin lastebil. Endret 11. oktober 2006 av evilLyn
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #18 Skrevet 11. oktober 2006 Den setningen der var nå i hvert fall ikke helt bra norsk. ← Joda, setningen er fin-fin norsk. Det er fullt mulig å spare fantasi som man kan putte på noen. Kanskje Reimert er skredder :-)
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #19 Skrevet 11. oktober 2006 Gå for Reimert trådstarter! Ikke så viktig med gode språkkunnskaper når man har fin lastebil. ← Du er sikker på at du har såpass god språkforståelse at du kvalifiserer for å spøke slik, da?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #20 Skrevet 11. oktober 2006 Vel.. man kan ha fantasier om noe/noen... men fantasi på?? Hørtes merkelig ut. Skjønner fortsatt ikke helt hva dette dreier seg om, jeg da.... ← Det er helt vanlig at f.eks. en kunstmaler maler sin fantasi på et lerret. Altså er det fullt mulig og god norsk å ha en fantasi på et eller annet - menneske like gjerne som noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå