Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har begynt å "kaste bort" litt tid på å spille Nintendo DS. Jeg er generelt ikke noen erfaren spiller, men liker godt pusleaktige spill, og tildels spill med litt handling/eventyr kombinert med pusling (ikke DS, men liker f eks Samorost). Liker også Super Mario o.l, men merker også at jeg blir stressa av å spille spill med mer enn et snev av action, skyting, tidsfrister og økende tempo. Derfor vil jeg helst ikke spille så mye av sånt... Tips?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg liker best puzzles til håndholdte konsoller. Hvis det er noe for deg anbefaler jeg spill som Tetris DS, Meteos, Polarium og Mr Driller Drill Spirits. I tillegg kan jeg anbefale et turbasert strategispill som heter Advance Wars Dual Strike.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Mine favoritter er Mario Kart, Brain Training, Wario Ware, den nye Super Mario og Big Brain Academy.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 takk for svar:-) Noen av spillene har vi her (Mario Kart, Wario Ware, Brain training, Tetris og Meteos), så de jeg ikke har spilt får jeg sette meg ned med... Jeg blir imidlertid lett stressa av full fart på tetris også, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå