Gå til innhold

Hva skjer a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg le...eller skal jeg gråte?? Først så ringte sangerne som skulle sunget i kirken og meldte avbud - på lørdag, og i dag er fotografen som vi skulle bruke, gått konkurs... OG D ER BARE 14 DAGER IGJEN... HHHYYYLLLL :grine:

Hva gjør vi nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer en ny fotograf, evt. allierer deg med en dere kjenner som er flink til å ta bilder.

Så ringer du lokale tensinggrupper (kirkene) eller andre kor du f.eks. finner omtalt på kommunens hjemmesider eller i lokalavisen og spør om de kan steppe inn på kort varsel :) Dette må du gjøre i morgen.

Skrevet

Selv om det høres litt rart ut så er det et godt tips å ringe begravelsesbyråene. De har god oversikt på gode solister.

Skrevet
Selv om det høres litt rart ut så er det et godt tips å ringe begravelsesbyråene. De har god oversikt på gode solister.

:Nikke:

Skrevet

superfint råd fra frysepulver, heldigvis så er ikke dette midt i høysesongen, så du finner nok noen som kan gjøre jobben med fotografering og sang. Ring fotostudionene etter tur, her er tre fra gule sider: fotografer Dersom den første sier nei, så spør du om råd etter hvem du kan ringe videre, mange fotografer kjenner frilansere som ikke står i gule sider! Mulig at det jobber noen i avisa som er flinke for eksempel, eller en dyktig amatør, eller en som driver ved siden av annen jobb.

Dette ordner seg! :klem:

Skrevet

begravelsesbyrådet var da genialt! Du kan også ringe kirkekontoret, mulig de har noen lure navn, eller ringe organisten.

Det kan jo også hende at du kan bruke en utenbys fotograf. Har ikke distansene inne, men litt ekstra kjøregodtgjørelse går nok fint. Jeg tror nok at du vil få ekstraservice når du ringer så tett oppunder og forteller at du har kommet i klemma :)

Skrevet

Det siste gjest her sa om fotografer er veldig lurt!

Jeg har en kompis som er frilanser for to lokalaviser, og han hadde helt sikkert tatt på seg et slik oppdrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...