Gå til innhold

Sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine er på sofajakt, og jeg lurer i den forbindelse på om folk har tips til hvor de bør se?

De har sett på Slettvoll og KA (samt at vi var innom Bohus, noe som viste seg å være bomtur). noen som vet om sofaer i samme kategori som overnevnte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.slettvoll.no/sofa_fontana/cms/107

De har sett på denne fra Slettvoll, men pappa mente lenestolene som "hører til" er for smal, så han vil ikke ha den...

Mamma likte ikke stoffene hos KA, pluss at KA ikke hadde et eneste utstillingsmøblen igjen, så de skal inn til Majorstuen i morgen og se om de har noe utstilt der...

Skrevet
De har sett på denne fra Slettvoll, men pappa mente lenestolene som "hører til" er for smal, så han vil ikke ha den...
Da kan han vel finne lenestoler et annet sted og enten få dem trukket i samme stoff som sofaen eller et som matcher?
Skrevet

Hva med Atelier Hødnebø da? Bærums Verk eller Bygdøy Allè. Tar dere turen til Bærums Verk, kan dere stikke innom Verket Interiør også. Sistnevnte har også en del klassiske møbler. Martin Olsen møbelgalleri på Skøyen er også et tips. I tillegg ligger det minst to større møbelforretninger i Møllergata som også har et bredt utvalg klassiske møbler.

Skrevet

Hva med en sofa fra L. K. Hjelle?

De har mye nytt og moderne nå, men også en del klassiske. Se modellene Anne, Cecilie, Agathe, Alberta og Victoria.

Eventuelt kan sofaer fra Alf Sture/Tonning være noe. Hvis ikke de blir for klassiske igjen.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...