Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 To make you feel my love! (med Garth Brooks)
flickan Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 The prayer Valseutgave jeg fikk på valsekurs. Likner på Celine Dion og Andrea Boccelii sin versjon
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 har ikke helt bestemt oss for hvilken, men det blir en jazz-låt, type fred astair :D vals er ikke noe vi holder på med til vanlig, så hvorfor på bryllupsdagen?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 uffda, ikke fred astair men frank sinatra.. (jaja )
marsy Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 "something changed" av Pulp ikke vals, men kose-dansing
Elle_liten Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Vi vil danse vals!! Kosedansing gjør vi rett som d er og sambo ser ut som en vingeklippet kråke når han prøver på salsa Jeg ønsker meg forslag til valsemusikk
Kath Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Vi vil danse vals!! Jeg ønsker meg forslag til valsemusikk ← Her er noen forslag Musikken fra tre nøtter til akskepott (litt rask vals) Tir na noir, Vamp. Nyyyydelig! Around the clock (kronprisnbryllupet) It is you, Dana Glover, Nyyydelig også! Danser mot vår, Elisabeth Andreassen (et ganske standard valg) Att last Eva Cassidy (en slow vals, med utrolig romatisk) Watermark, Enya Evensong, Løvland Cavatina, hjortejegeren The godfather waltz So this is love, disney Vals theme, Edward Saksehånd Morning has broken walts for the moon (Martha og Ari) Det var i allefall noen
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 "something changed" av Pulp ikke vals, men kose-dansing ← Oi, så kult!
Elle_liten Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2006 Her er noen forslag Musikken fra tre nøtter til akskepott (litt rask vals) Tir na noir, Vamp. Nyyyydelig! Around the clock (kronprisnbryllupet) It is you, Dana Glover, Nyyydelig også! Danser mot vår, Elisabeth Andreassen (et ganske standard valg) Att last Eva Cassidy (en slow vals, med utrolig romatisk) Watermark, Enya Evensong, Løvland Cavatina, hjortejegeren The godfather waltz So this is love, disney Vals theme, Edward Saksehånd Morning has broken walts for the moon (Martha og Ari) Det var i allefall noen ← Tuuusen takk!! Har lastet ned noen av dem, men nå fikk jeg mer å gjøre. Har ikke helt funnet SANGEN.
marsy Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Oi, så kult! ← takk! vi ble faktisk kjent på grunn av Pulp, så da er det veldig naturlig og ha dem som vår første dans
Susan Sto Helit Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ellers så er vel "three times a lady" en bra vals? Vi danset til en svensk vals, av noen av de fra abba, som het fødelsesvals for ... (Ett eller annet jentenavn). Veldig klar valsetakt, selv om den går ganske fort. Men så ville vi ha noe spesielt, og bli fort ferdig. Endret 5. oktober 2006 av Susan Sto Helit
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 takk! vi ble faktisk kjent på grunn av Pulp, så da er det veldig naturlig og ha dem som vår første dans ← Merker at jeg ble nysgjerrig på hvordan dere ble kjent nå...
Linn2006 Skrevet 11. oktober 2006 #16 Skrevet 11. oktober 2006 Vi danset til Fascination av Nat King Cole
Malama Skrevet 12. oktober 2006 #17 Skrevet 12. oktober 2006 Her er noen forslag Musikken fra tre nøtter til akskepott (litt rask vals) ← Åhh... er "litt rask vals" vanskelig for en komplett uerfaren danesebrudgom tro? Jeg eeeeeeelsker den filmen, og musikken er jo sååå fin (men gir meg helt absurde assosiasjoner midt på sommeren da muligens...) Så mye å tenke på... Nå avbryter jeg kanskje tråden her, men den sangen dere danser brudevals til, spiller dere den av en plate el.l eller er det "spillefolkene" som spiller den (dersom dere har et "spillemenneske" til festen da altså) For, høøøøyst usikker på om en spillemann vil få rett "askepottsangen"?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #18 Skrevet 12. oktober 2006 Engleleik, herborg kråkevik take this waltz, leonhard cohen
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #19 Skrevet 12. oktober 2006 Glemte å si at Engleleik er en norsk versjon av temasangen til Tre nøtter til askepott. Helt nydelig.
Snupsipusi Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Vi har tenkt å danse til musikken til "Tre nøtter til Askepott", og vi er meeeget uerfarne begge to . Men vi får øve mye, så skal det nok gå bra! Jeg bestilte cd med musikken til filmen på Musicabona tidligere i vår/sommer. Billig og rask levering, og jeg får gåsehud av å høre på musikken, - ser hele filmen for mitt indre øye .Sukk, så utrolig romantisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå