Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til meg? Jeg røyter skikkelig om dagen...Har langt hår, og håret faller av både i tørr og våt tilstand.

Skrevet

Samme her! Tror jeg må ta mer b-vitaminer.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Og det samme skjer med meg! Merkelige greier...

Skrevet

jeg har maula b-vitaminer i flere former (nei ikke bare øl :P ) i snart to år uten resultater.. søker også løsning på røyteproblemet :sur:

Skrevet

når løvet faller fra trærne faller også håret vårt... ;p men skulle tro at det var motsatt, at det heller ramlet av om våren, vi trenger jo pelsen på hodet så vi ikke fryser! har fått påvist mangel av B12, kanskje det har no md saken å gjøre også...

Skrevet

Dette skjer alltid med meg om høsten! Hver eneste høst ramler "alt" håret av.. Men det blir bedre utover vinteren og til neste høst igjen..

Gjest Catwoman
Skrevet

jeg og synes jeg røyter fælt for tiden.... :forvirret: Men har verken lite b-vitamnier eller noe annet såvidt jeg kan skjønne

Skrevet

Jeg røyter noe sinnsykt også... Tar b-vitaminer, så jeg burde vært dekket på den fronten. Mener å huske at det er sånt som går i perioder, jeg mener å huske at jeg røyter en del om høsten uansett. Litt plagsomt da, blir mye støvsuging av det.

Skrevet

Jeg har også merket dette. På våren og sommeren røytet jeg nesten ikke, men nå har det begynt å falle av litt igjen.. Det er vel bare sånn vi er :lol:

Skrevet

hmm, ingen som har løsning på problemet da?

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Mange her som røyter, og ingen som har løsning.

Jeg nevnte problemet for frisøren min, og hun sa at håret har fireårssykluser. Man røyter i fire år osv.

Frisørene selger noen tabletter som heter hårkontroll, men jeg vet ikke om det virker. Jeg begynte å ta b-vitaminer og det hjalp.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Hun sa det.

Jeg har nesten sluttet å røyte, så kanskje min 4 års syklus er over nå :ler:

Skrevet

Da tror jeg at jeg er inne i den 4-års perioden for jeg har ganske tynt hår nå - men noe av årsaken til det er også en *#*#* frisør som skjærte håret mitt på utsiden liksom, slik at det ytterste håret er mye kortere enn det andre. Det skulle liksom gi liv! Ja, særlig! Det håret blir aldri lengre, og derfor er håret mitt tynnere lengre ut. Ikke særlig fint. Det ser ut som at håret er slitt av pga hårstrikk, mens hun frisøren skærte det og det er lenge siden nå! :sur: Fortsetter denne røytingen og at håret mitt ikke blir særlig tykkere, tyr jeg til hairextensions snart.

Annonse
Gjest Yoghurt
Skrevet

huff, samme her. Tror en av grunnene er at jeg ikke kammer håret så ofte, rett og slett fordi jeg kler den litt mer bustete looken bedre, hehe. Da tar jo ikke børsten med seg alle hår som HAR falt av, hmf. Irriterende er det nå.

Skrevet

Har hørt at Kerastase har en shampo mot midlertidig hår-fall som virker bra. Jeg skal hvertfall prøve den nå!

KERASTASE SPECIFIQUE BAIN PREVENTION (FREQUENT USE HAIR LOSS SHAMPOO) (250ml)

This patented formula has a regulating, soothing and normalising principle to help reduce the risk of hair loss. It will gently cleanse your hair and promote a well balanced scalp.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Må bare slenge meg på og si at jeg røyter no innmari jeg også. Skjer hver høst og vår med meg.

Skrevet

Alle mister ca 60 hår om dagen, og har dere langt hår som meg, så blir det veldig synlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...