Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt diverse prøver på øyenskygge fra Pure Luxe. Er vant med å bruker kompakt øyenskygge, men fant fort ut at kostene jeg bruker til dette ikke kan brukes til øyenskygge fra ID, Pure Luxe etc pga at øyenskyggen drysser sånn. Noen som kan anbefale noen gode øyenskyggekoster som passer til mineralsminke (øyenskygger) som altså er i løs form????

Det jeg bruker til vanlig er koster fra Body Shop som har "hår" (altså ikke koster med "pute").

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig, jeg bruker koster fra bodyshop, og har aldri hatt noe problem med den kombinasjonen. Sikker på at det ikke bare er en teknikk du må få inn?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har en kost fra Make Up Store i naturhår som er veldig bra. Men jeg har også to koster fra H&M til en brøkdel av prisen som er like bra. Cluet med løse skygger er egentlig ikke kosten i seg selv, men at man skal ta VELDIG lite på; snu boksen opp ned før du åpner lokket, og bruk det som havner i lokket.

Skrevet (endret)

skal teste ut det med å snu boksen. :)

Endret av LadyInRed
Skrevet (endret)

Om du bruker produkter fra ID...skal du ta litt av "pulveret" i lokket og gni kosten rundt i lokket, og dunke av det som er til overs slik at du nesten ikke ser at det er noe pulver på kosten:)

Ble fortalt at det var viktig å gni pulveret i lokket pga mineralene i produktet;)

Det ska på en måte "varmes opp" før det påføres på huden.

Endret av Yzma
Skrevet

Jeg elsker kostene mine fra Body Shop og bruker de til Purelux sminke.

Bank boksen litt opp i lokket slik at det drysser litt ned - ta kosten og vri den godt rundt i lokket. Dunk av det overflødige på slutten før du påfører den. Får du inne teknikken fungerer det kjempebra!

Skrevet (endret)

Jepp. Selv bruker jeg kost og ikke svamp.

Tar bare litt på kosten og puffer det av i lokket. Voila. :sexy:

Jeg kjøpte en dobbeltkost i fra purelux. :)

Endret av Bianca
Skrevet
Jeg elsker kostene mine fra Body Shop og bruker de til Purelux sminke.

Bank boksen litt opp i lokket slik at det drysser litt ned - ta kosten og vri den godt rundt i lokket. Dunk av det overflødige på slutten før du påfører den. Får du inne teknikken fungerer det kjempebra!

jupp, funket bedre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...