Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått mail om at jeg kan få denne! :hoppe:

Gleder meg allerede!

De greide å glemme å sende meg mail når det gjaldt høstens forhåndskatalog (har alltid fått forhåndskatalogene før), så jeg er glad de fikk meg med nå :)

Så se opp for mail om dette nå! Må bestilles innen 16.10. Og gjelder som vanlig spesielt utvalgte kunder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg pleier å få den jeg også...

Kanskje jeg ikke får denne gangen...

Skrevet

Jeg er visst også en spesielt utvalgt kunde :overrasket: Snodig, siden jeg sender tilbake omtrent 80% av det jeg bestiller. Trodde det bare var bråk og mas med meg, jeg.. ;)

Skrevet

Fikk mail fra HM i dag jeg og :hoppe:

Skrevet
Jeg er visst også en spesielt utvalgt kunde :overrasket: Snodig, siden jeg sender tilbake omtrent 80% av det jeg bestiller. Trodde det bare var bråk og mas med meg, jeg.. ;)

Det gjør jeg også! :legrine:

Skrevet
Hvem er de spesielt utvalgte da?  :sjenert:

Tror ikke vi er så spesielle men jeg har konto der og bestiller av og til online. Det ser ut som det er nok. Tviler på at jeg har vunnet noe lotteri hos H&M.

Skrevet

Begynne å tenke på vår og sommerklær allerede :overrasket:

Skrevet

Jeg har også fått tilbud om denne katalogen :)

Skrevet

Har ikke fått tilbud jeg, rart siden jeg alltid bestiller masse derfra.

Skrevet

Hvis du ikke har registrert mailadresse må du gå inn på "Min side" -> Opplysninger for å bestille. :) Min er nå bestilt!

Skrevet

Min mailadresse er registrert og jeg har på "ja takk" på motekataloger. Kanskje de sender mail i morgen.

Skrevet

å. jeg har heller ikke fått tilbud om katalog... kanskje det har noe å gjøre med at jeg bestiller så mye uansett, at jeg ikke trenger noen forhåndsbestilt katalog... ;)

Skrevet
Begynne å tenke på vår og sommerklær allerede :overrasket:

Jeg tenkte også det. Jeg får stort sett tilbud, men tar det ikke fordi det er altfor tidlig med sommertøy nå.

Skrevet
Jeg tenkte også det. Jeg får stort sett tilbud, men tar det ikke fordi det er altfor tidlig med sommertøy nå.

Det er for tidlig å kjøpe, ja, men jeg synes det er gøy å se hvordan moten blir til vår og sommer.

Skrevet

Eg og har fått mail! Så nå har eg bestilt den! :)

Skrevet

Fikk også mail om forhåndskatalog, og den er bestilt! Gleder meg! :hoppe:

Skrevet
Det er for tidlig å kjøpe, ja, men jeg synes det er gøy å se hvordan moten blir til vår og sommer.

:Nikke: Veldig spennende!

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha et slikt tilbud :sjenert:

Endret av Sprilla
Skrevet

Hvordan bestiller dere forhåndskatalogen når dere har fått mail? Mente at jeg gikk inn på Kundeopplysningene på Min Side i fjor.. Men jeg finner ikke noe passende valg der nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...