Ephemera Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Nå har jeg fått mail om at jeg kan få denne! Gleder meg allerede! De greide å glemme å sende meg mail når det gjaldt høstens forhåndskatalog (har alltid fått forhåndskatalogene før), så jeg er glad de fikk meg med nå Så se opp for mail om dette nå! Må bestilles innen 16.10. Og gjelder som vanlig spesielt utvalgte kunder...
Grace Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hmm, jeg pleier å få den jeg også... Kanskje jeg ikke får denne gangen...
Gjest Blanca Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er visst også en spesielt utvalgt kunde Snodig, siden jeg sender tilbake omtrent 80% av det jeg bestiller. Trodde det bare var bråk og mas med meg, jeg..
Ephemera Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er visst også en spesielt utvalgt kunde Snodig, siden jeg sender tilbake omtrent 80% av det jeg bestiller. Trodde det bare var bråk og mas med meg, jeg.. ← Det gjør jeg også!
Gjest Blanca Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hvem er de spesielt utvalgte da? ← Tror ikke vi er så spesielle men jeg har konto der og bestiller av og til online. Det ser ut som det er nok. Tviler på at jeg har vunnet noe lotteri hos H&M.
Gjest Malina Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Begynne å tenke på vår og sommerklær allerede
Miracl3 Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har også fått tilbud om denne katalogen
Gjest Tanita Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke fått tilbud jeg, rart siden jeg alltid bestiller masse derfra.
Gjest itla Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du ikke har registrert mailadresse må du gå inn på "Min side" -> Opplysninger for å bestille. Min er nå bestilt!
Gjest Tanita Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Min mailadresse er registrert og jeg har på "ja takk" på motekataloger. Kanskje de sender mail i morgen.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 å. jeg har heller ikke fått tilbud om katalog... kanskje det har noe å gjøre med at jeg bestiller så mye uansett, at jeg ikke trenger noen forhåndsbestilt katalog...
Arwen Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Begynne å tenke på vår og sommerklær allerede ← Jeg tenkte også det. Jeg får stort sett tilbud, men tar det ikke fordi det er altfor tidlig med sommertøy nå.
Gjest Blanca Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tenkte også det. Jeg får stort sett tilbud, men tar det ikke fordi det er altfor tidlig med sommertøy nå. ← Det er for tidlig å kjøpe, ja, men jeg synes det er gøy å se hvordan moten blir til vår og sommer.
Anthea Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Eg og har fått mail! Så nå har eg bestilt den!
Karamba Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk også mail om forhåndskatalog, og den er bestilt! Gleder meg!
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. oktober 2006 Det er for tidlig å kjøpe, ja, men jeg synes det er gøy å se hvordan moten blir til vår og sommer. ← Veldig spennende!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg vil også ha et slikt tilbud Endret 3. oktober 2006 av Sprilla
Gjest Sorben Skrevet 5. oktober 2006 #20 Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan bestiller dere forhåndskatalogen når dere har fått mail? Mente at jeg gikk inn på Kundeopplysningene på Min Side i fjor.. Men jeg finner ikke noe passende valg der nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå