Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Høres kanskje litt dumt ut, men jeg er singel- vil ikke ha noen elsker eller ons - passer rett og slett ikke for meg.....Mine følelser for å ville ha nærhet og sex PLAGER meg, jeg får det ikke - og kan ikke få det av hvem som helst. Så derfor: Det må da finnes noe preperater som kan ta vekk slike lyster i perioder av livet?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Tror ikke det finnes da det høres litt farlig å bruke noen medisiner som skal fjærne det mest basise naturlige reaksjonen i mennesketheten. Kjøp deg en dildo, eller om du er mann bruk hånda oftere. Tror nok det er det nærmeste du kommer å bli kvitt den største nøden.
Yme Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Høres kanskje litt dumt ut, men jeg er singel- vil ikke ha noen elsker eller ons - passer rett og slett ikke for meg.....Mine følelser for å ville ha nærhet og sex PLAGER meg, jeg får det ikke - og kan ikke få det av hvem som helst. Så derfor: Det må da finnes noe preperater som kan ta vekk slike lyster i perioder av livet? ← Lobotomi! Det har gjort underverker for meg og min kjære... Bare spør hu, om du ikke tror på meg
Usikker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Er det ikke noe som heter kjemisk kastrering da? (Kjemisk kastrering = medisinering) Brukes på mennesker som har uvanlig høy seksualdrift/lyst. Også brukt på overgripere som ikke klarer "å styre seg"........... Nå skal det sikkert andre "symptomer" til da - enn vanlig lyst som man ikke får tilfredsstilt. Vil eg tru....... Endret 2. oktober 2006 av Usikker
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Søk på Androcur i felleskatalogen. Men dette er et middel for menn.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) P-piller fjerner masse lyst etter et par år her tok det i alle fall 4 år før det ene merket gikk fullstendig hen til bivirkningene Endret 2. oktober 2006 av Chic
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 P-piller fjerner masse lyst etter et par år ← Eller om du er "heldig", et par dager eller uker
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Eller om du er "heldig", et par dager eller uker ← lol den er kjip....
mysan Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 P-piller, uten tvil. Dobbeltvirkende ved at de både dreper lysten og forhindrer gravididtet.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Lobotomi! Det har gjort underverker for meg og min kjære... Bare spør hu, om du ikke tror på meg ← HEY! Hva er det du insinuerer?
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 De fleste antidepresiver fjerner sexlyst. Noen mer enn andre. Men det er kanskje litt drastisk å begynne på det hvis du ellers er frisk i skallen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå