Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje litt dumt ut, men jeg er singel- vil ikke ha noen elsker eller ons - passer rett og slett ikke for meg.....Mine følelser for å ville ha nærhet og sex PLAGER meg, jeg får det ikke - og kan ikke få det av hvem som helst. Så derfor: Det må da finnes noe preperater som kan ta vekk slike lyster i perioder av livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes da det høres litt farlig å bruke noen medisiner som skal fjærne det mest basise naturlige reaksjonen i mennesketheten.

Kjøp deg en dildo, eller om du er mann bruk hånda oftere. Tror nok det er det nærmeste du kommer å bli kvitt den største nøden.

Skrevet
Høres kanskje litt dumt ut, men jeg er singel- vil ikke ha noen elsker eller ons - passer rett og slett ikke for meg.....Mine følelser for å ville ha nærhet og sex PLAGER meg, jeg får det ikke - og kan ikke få det av hvem som helst. Så derfor: Det må da finnes noe preperater som kan ta vekk slike lyster i perioder av livet?

Lobotomi! Det har gjort underverker for meg og min kjære... Bare spør hu, om du ikke tror på meg ;)

Skrevet (endret)

Er det ikke noe som heter kjemisk kastrering da?

(Kjemisk kastrering = medisinering)

Brukes på mennesker som har uvanlig høy seksualdrift/lyst.

Også brukt på overgripere som ikke klarer "å styre seg"...........

Nå skal det sikkert andre "symptomer" til da - enn vanlig lyst som man ikke får tilfredsstilt. Vil eg tru....... :forvirret:

Endret av Usikker
Skrevet

Søk på Androcur i felleskatalogen. Men dette er et middel for menn.

Skrevet (endret)

P-piller fjerner masse lyst etter et par år ;) her tok det i alle fall 4 år før det ene merket gikk fullstendig hen til bivirkningene ;)

Endret av Chic
Skrevet
P-piller fjerner masse lyst etter et par år ;)

Eller om du er "heldig", et par dager eller uker ;)

Skrevet
Eller om du er "heldig", et par dager eller uker ;)

lol den er kjip....

Skrevet

P-piller, uten tvil. Dobbeltvirkende ved at de både dreper lysten og forhindrer gravididtet.

Skrevet
Lobotomi! Det har gjort underverker for meg og min kjære... Bare spør hu, om du ikke tror på meg  ;)

HEY! Hva er det du insinuerer?

Skrevet

De fleste antidepresiver fjerner sexlyst. Noen mer enn andre. Men det er kanskje litt drastisk å begynne på det hvis du ellers er frisk i skallen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...