Colargol Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hvis du hadde hatt tid, penger,muligheten, talentet/evnen og alt det som trengs til enhver jobb! Hva ville du jobbet som da? Hva ville vært morsomst eller mest spennende? Endret 2. oktober 2006 av Collargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Får vel starte selv da.... Jeg ville blitt en kjent Møbeldesigner, som hadde fått mine møbler til å bli "typiske" for et tiår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily_79 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hmmmm...det spørsmålet likte jeg...kanskje siden jeg er nyutdannet og midt oppi jobbsøker-kaoset? Jeg ville blitt markedssjef for et stort reisebyrå, og reist verden rundt på besøk til alle kontorene våre og etablert nye, spennende reisemål! Jahh, det hadde vært moro det :D Hihi, gøy å drømme litt;) http://once-upon-a-lily.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Uten tvil - dirigent for London Symfoniorkester. Kom faktisk inn på Konsen, men innså at nåløyet for å komme dit jeg ville var for lite, og at det var helt uaktuelt å jobbe som musikklærer eller dirigent for amatørkorps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kunne tenkt meg å ha vært plateprodusent eller astrofysiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg ville jobbet med dyr, helst hunder. F.eks drevet et hundepensjonat eller lignende. Eller jobbet som dyrepleier. Jeg er veldig fornøyd med den jobben jeg har i dag (som er noe helt annet) men hvis jeg skulle gjøre det jeg har aller mest lyst til, så er det så absolutt å jobbe med dyr. Endret 2. oktober 2006 av Nevdulinien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ville delt tiden mellom å skrive bøker og jobbe for et av de store motemagasinene. Også ville jeg vært manager for et par artister på si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. oktober 2006 #8 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noe CSI - laboratorieaktig. Jeg skal forøvrig på jobbintervju på drømmejobben på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Lærer/spesialpedagog først og fremst. Det er drømmen, og derfor studerer jeg til å bli det. Ellers kunne jeg tenkt meg å bli politiker på fulltid, jobbe i et departement av et eller annet slag, være forfatter eller jobbe med noe innenfor kriminologi. Jo, jeg skulle gjerne åpnet min egen butikk, hvor jeg solgte mine egne design. Tegnet mye klær før, husker en venninne sa jeg skulle få lov til å tegne brudekjolen hennes. Vel, det hadde vært utrolig morsomt! Mvh Yvonne Endret 2. oktober 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tror jeg kunne hatt det ganske så fint om jeg kunne åpna min egen butikk av noe slag.... enten med hester eller interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 2. oktober 2006 #11 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ville vært berider eller sjef på et stutteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. oktober 2006 #12 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har drømmejobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #13 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har drømmejobben. ← hva er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. oktober 2006 #14 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil ikke si, det er så få av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #15 Del Skrevet 2. oktober 2006 hva er det da? ← sleiping send på PM, jeg er nysgjerrig!!!! hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har drømmejobben. ← Nå ble jo jeg også nysgjerrig!! Ikke et lite hint en gang? Sånn innenfor hvilket området mener jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #17 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil ikke si, det er så få av oss. ← Statsminister...? Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. oktober 2006 #18 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bortsett fra at jeg utdanner meg til drømmejobben, måtte den ultimate drømmen være å jobbe som konsertpianist. Hvertfall for en stund. Eller produsent. Noe innen musikk hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #19 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil være grafisk designer i stor reklamebyrå, gjerne en leder De som kjenner meg, sier jeg har leder egenskapene på plass (men må finjustere litt bare, hehe) Er på vei til å bli grafisk designer værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #20 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil ikke si, det er så få av oss. ← Jeg er nysgjerrig av natur, så du kan jo ikke bare si sånn uten å si hva det er Vi kommer nok ikke til å skjønne hvem du er, derimot syntes du har en fet jobb som nesten ingen andre har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå