Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 heisann når vi var små......så hørte mi søster alltid på ei gruppe som jeg mener het creation...... og jeg leter å leter etter den gruppa .. men finner ikke noe musikk av den på nette..... kan jeg ha husket feil navn? eller kan jeg ha stavet det feil? noen som kan hjelpe meg.... husker det var 2 gutter som sang.... ganske så kjekke og ganske så rolig musikk plis hjelp meg
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jada, de het Creation. De to i Creation var et utspring fra gruppa Drama. Det er akkurat kommet en dobbel CD med best of Drama og Creation. Se link: www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=9857169
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 takk,,,,,,, rart jeg ikke finnner noe musikk fra dem så jeg kan laste dem ned,.....
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 takk,,,,,,, rart jeg ikke finnner noe musikk fra dem så jeg kan laste dem ned,..... ← Jeg synes egentlig ikke det er så rart! De meste av musikken deres er vel på kassett, og er ikke så store klassikere at noen har tatt bryet med å lage mp3 av dem!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 han ene er jo med i hotel cæsar. bror til Astri som kom fra skottland.scott tror jeg han het.
Gjest Lea Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 han ene er jo med i hotel cæsar. bror til Astri som kom fra skottland.scott tror jeg han het. ← Der tror jeg nok at du trar feil. Det var Geir Olav Bøkestad og Per Kristian Indrehus som var gutta i Creation. Scott blir spilt av Håvard Bakke.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 åååå.eg som har trodd det var han i flere år. :smile: men er de ikke litt like ?eller er jeg helt på blåbærtur.
MiniMjau Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 hehe, nei, de er ikke så veldig like. Håvard Bakke spilte i Døden på Oslo S, og han synger vel også i et band, men det er vel kanskje mer på hobby-basis.
Catzy Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Creation / Drama slapp nettopp en samleplate. Mulig det vil dukke opp noe på nettet etterhvert. (Så utrolig mye rart man plukker opp når man hører på radio ca 30 min hver morgen...)
Gjest Gjest_berta_* Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg var superfan av de gutta jeg også. Limte meg fast til ti i skuddet med kasettspilern på opptak :-) Jeg og en venninne hadde mimrekveld for noen år siden hvor vi spilte de gamle Dramaplatene mine, og vi syns ikke de var så værst faktisk Den samleplata derimot, det var en skikkelig skuff for meg. Altfor mange låter jeg ikke husker. Og jeg kunne alle de LP-platene jeg hadde utenatt. Og husker dem fortsatt, haha. Så får du tak i gamle LP er eller kasetter fra Drama ville jeg heller gått for det, ja.
Gjest prestekrage Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Innbiller meg at det også var noe som het "New Creation"?
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Det er helt riktig. Drama ble delt i to, Creation med Muffe og Gækki, og New Drama med de fire andre. Det var norges mest omtalte rettsak det året ( i Treholt-dom-året!) da krangelen om Drama-navnet pågikk. Vi som var skikkelig Drama-fans vi ville ikke ha noe av New-Drama på den tiden, dette var seriøse alvorlige fjortis-greier husker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå