Gå til innhold

farger på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har gode tips om fargesammensetning på badet? Vi har vegger av plater i farge "sand". Litt gulaktig altså. Skal legge fliser. Men er sånn i tvil om fargen...vil ikke ha helt hvit, men hva? Er også i tvil om store eller små fliser....Glad for noen tips fra dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurte på om noen har gode tips om fargesammensetning på badet? Vi har vegger av plater i farge "sand". Litt gulaktig altså. Skal legge fliser. Men er sånn i tvil om fargen...vil ikke ha helt hvit, men hva? Er også i tvil om store eller små fliser....Glad for noen tips fra dere.

Legg ikke hvite fliser på badetgulvet. ALT vises kjempegodt! Vår minstemann ligger stadig og plukker kjønnshår og putter i munnen hvis man ikke sveiper over gulvet til stadighet...... :forvirret:

Skrevet
Vår minstemann ligger stadig og plukker kjønnshår og putter i munnen hvis man ikke sveiper over gulvet til stadighet......  :forvirret:

:ler: Det skal jeg jaggu meg huske på!

Til trådstarter; hva med store mellomgrå fliser? Også kan du friske opp med f.eks en rosa ordkiè eller noe :)

Skrevet

Jeg har gulhvite vegger (tror ikke de er så ulike "Sand" i fargen, med det er altså fliser), og mørkegrå gulvfliser, med lysere grå sjatteringer - ligner litt på skifer men er mer praktisk i bruk.

Er kjempefornøyd, det er en praktisk og nøytral bakgrunn. For øyeblikket har jeg gardiner og håndklær i rødt, hvitt og rosa.

Skrevet
mørkegrå gulvfliser, med lysere grå sjatteringer - ligner litt på skifer men er mer praktisk i bruk.

Det var akkurat det jeg så for meg! :)

Skrevet

tusen takk for tips! Hørtes bra ut med mørk grå ja! Skal ut og se imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...