Gå til innhold

Hvor mange frosker skal man date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå er jeg lei av dating jeg... :(

Har vært på date med 6 stykker, men det blir liksom aldri noe mer enn det ene møtet.

I ett av tilfellene har det endt med vennskap, noe som selvfølgelig er bra...

Men det er liksom en kjæreste jeg ønsker meg da :(

Hvor mange har dere møtt før dere møtte en det faktisk ble seriøst med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ikke å få deg lenger ned i kjelleren skal jeg ikke si hvor mange dater det tok for meg ;)

Skrevet

Jeg har kysset sikkert 1000 frosker i mitt liv jeg :forvirret:

leter ennå :overrasket:

Skrevet

Gått litt i bølger for min del. En del som skal ligge til grunn før jeg går ut på date,men det har blitt noen av dem ja.... :klappe:

Var på den morsomste dat`en på leeenge for en ukes tid siden- har en bra følelse,uten at det trenger å bety noe!! :)

Skrevet

Ca 50, tror jeg.

:ler:

Husk: "for hver frosk du kysser, er du ett skritt nærmere prinsen".

Skrevet

For øyeblikket sliter jeg med å finne veien til froskedammen, til og med... :tristbla:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Å hjelp, det var ikke mye oppmuntrende lesing :overrasket:

Hehe, er ikke desperat, men hadde jo vært utrolig koselig om HAN kan komme frem fra gjemmestedet sitt snart da :)

Å få en date eller 20 er liksom ikke noe problem, men det blir jo liksom ikke noe ut av det......

Men men, før eller senere dukker han vel opp, og i mellomtiden har jeg spenningen :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Har aldri datet noen jeg. Har hatt en skikkelig kjærste, som det desverre ikke gikk med. Jeg bør vel egentlig komme meg ut til froskedammen for å kysse frosker jeg og, foreløping sitter jeg bare på en stein og venter på at en prins skal komme ridende forbi. Men det har ikke vist seg å en stor suksess så langt.

Skrevet

Har aldri kyssa en eneste frosk engang jeg. De bare hopper unna når jeg nærmer meg :forvirret:

Skrevet
Øy, gutter er ikke frosker da!  :frustrert:

Nei - det er frosken som eeeegentlig er en gutt ser'ru :tunge1:

Har du ikke fått med deg eventyr som barn da :klaske:

Når man kysser frosken nemlig - så blir den en prins :hjerter: Helt sant :Nikke:

:hoppe::kyss::vinke::hoppe::kyss:

Skrevet
Nei - det er frosken som eeeegentlig er en gutt ser'ru :tunge1:

Har du ikke fått med deg eventyr som barn da  :klaske:

Når man kysser frosken nemlig - så blir den en prins  :hjerter:  Helt sant  :Nikke:

:hoppe::kyss:  :vinke:  :hoppe:  :kyss:

Hva med oss som aldri har vært frosker da? Jeg har aldri blitt kyssa før, å jeg er ikkeno frosk forde... :klø:

Skrevet
Hva med oss som aldri har vært frosker da? Jeg har aldri blitt kyssa før, å jeg er ikkeno frosk forde...  :klø:

Yme da......... det er jo fordi du er født prins det vet'du :kyss:;)

Noen må gå via froskestadiet - andre ikke. Sånn er det bare :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...