Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest i.i nå
Skrevet

eksen til kjæresten min var litt manipulerende tror jeg.

dem var sammen i 2 år men fra hans side var det slutt i ett år før det fordi følelsene hans var ik til stede og siden hun ble syk hadde han ikke hjertet til å gjøre det slutt med henne.

kjæresten min har en veldig spesiell hobby. hun ble aldri med på hobbyen hans men det gjør jeg hver mandag.

var ikke eksen til kjæresten min kald og kynisk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun var kald og kynisk fordi hun ikke ble med på hobbyen hans??

Nope, ikke i mine øyne..

Skrevet

Og hvis hun var kald og kynisk - betyr det noe nå?

Er du samme -i.i.-nå- som i den andre tråden, så har dere vært sammen i snaue tre uker, så det å bli med ham hver mandag er da kanskje noe som har foregått to ganger? Tror ikke det kvalifiserer til å bli regnet som varm og ikke-kynisk ihvertfall :ler:

Gjest i.i nå
Skrevet
Om hun var kald og kynisk fordi hun ikke ble med på hobbyen hans??

Nope, ikke i mine øyne..

hvorfor ikke? han sier til meg at han syns det var sårt at hun aldri ble med han. jeg blir med hver eneste gang.

hun gadd ikke en gang å se på brosjyerene hans fra hobbyen. det er jo kaldt.

hvorfor mener du hun ik er kald???

Gjest i.i nå
Skrevet
Og hvis hun var kald og kynisk - betyr det noe nå?

Er du samme -i.i.-nå- som i den andre tråden, så har dere vært sammen i snaue  tre uker, så det å bli med ham hver mandag er da kanskje noe som har foregått to ganger?  Tror ikke det kvalifiserer til å bli regnet som varm og ikke-kynisk ihvertfall :ler:

ja jeg syns han har fortjent den varmeste personen. ikke en som er kald.

det betyr noe fordi jeg føler meg god som faktisk blir med han jeg er glad i på disse tingene.

hun ble ikke med EN gang på 2 år. jeg har blitt med to ganger på to uker. d sier jo sitt.

Gjest i.i nå
Skrevet
Åh, herregud en gang til.

skjerp deg menneske. slutt å les da!!!

Skrevet

Jeg synes ikke hun var kald bare fordi hun ikke ble med å så på hobbyen hans... Xen min ble aldri med på hobbyen min. Han synes rett og slett det var kjedelig og det er jo bare noe man må akspetere. Jeg gadd jo heller ikke bli med på alt han ville gjøre heller. Dessuten kan det være godt å ha en hobby som er ens egen...

Skrevet
skjerp deg menneske. slutt å les da!!!

Nei, jeg vil være her og le litt i stedet. :ler:

Gjest i.i nå
Skrevet
Nei, jeg vil være her og le litt i stedet.  :ler:

ingen har sagt att du er tørr bak øra i allefall ;) ;)

Gjest i.i nå
Skrevet
Jeg synes ikke hun var kald bare fordi hun ikke ble med å så på hobbyen hans... Xen min ble aldri med på hobbyen min. Han synes rett og slett det var kjedelig og det er jo bare noe man må akspetere. Jeg gadd jo heller ikke bli med på alt han ville gjøre heller. Dessuten kan det være godt å ha en hobby som er ens egen...

:ler: OK. kankje du har rett. jeg overreagerer kankje. :ler:

Skrevet (endret)
ingen har sagt att du er tørr bak øra i allefall ;) ;)

Jo, det er det faktisk mange som har sagt. Men jeg kan godt innrømme at jeg har barnslig humor, hvis du føler deg bedre av det. Men det er ihvertfall ikke jeg som er mest umoden i denne tråden.

Edit: skriveleif

Endret av ayrabeth
Gjest Catwoman
Skrevet

Er det noe å dvele så veldig ved da? Eller har du et behov for å bevise for deg selv at du er et bedre menneske enn henne? Det kan nesten virke sånn.

Skrevet
Er det noe å dvele så veldig ved da?  Eller har du et behov for å bevise for deg selv at du er et bedre menneske enn henne?  Det kan nesten virke sånn.

Jeg påstår da virkelig ikke at jeg er et bedre menneske. Men jeg synes likevel at det hun skrev var direkte latterlig, for jeg ble helt oppgitt av måten hun tenkte på. Jeg var sikkert for slem da, og jeg blir sikket moddet. Uff, så trist.

Skrevet
hvorfor ikke? han sier til meg at han syns det var sårt at hun aldri ble med han. jeg blir med hver eneste gang.

Kan godt hende hun var kald, men jeg synes ikke hun var det KUN fordi hun ikke ble med på hobbyen hans. Kanskje hun hadde egne hobbyer som hun dyrket ,kanskje hun syntes det var kjedelig, ikke vet jeg. Men jeg synes ikke det gjør henne hverken kald eller kynisk.

Men det var vel en grunn til at det ble slutt mellom de da, at hun viste for liten interesse for ham. Ikke vet jeg. likevel ikke kald og kynisk i mine øyne..

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg påstår da virkelig ikke at jeg er et bedre menneske. Men jeg synes likevel at det hun skrev var direkte latterlig, for jeg ble helt oppgitt av måten hun tenkte på. Jeg var sikkert for slem da, og jeg blir sikket moddet. Uff, så trist.

Svaret mitt var ment til trådstarter og hovedinnlegget hennes, ikke til deg. ;)

Skrevet

Jeg synes kanskje det erå dra det litt langt å kalle henne kald på grunn av dette. OK, kjæresten din ville gjerne hun skulle engasjere seg i hans hobby, men det er jo HANS hobby ikke hennes. Hvus du synes det er fint å være med så er det sikkert flott for dere begge. Ikke bry deg om hva xen valgte å gjøre. Hun bør vel være ute av bildet nå som dere to er sammen. Fokuser på kjæresten og deg selv i stede for å sammenkligne deg med xen hans.

Skrevet
Svaret mitt var ment til trådstarter og hovedinnlegget hennes, ikke til deg.  ;)

:ler: Misforsto helt jeg.

Gjest Cosette
Skrevet

Tror TS er veldig usikker på kjæresten, seg selv og forholdet generelt og trenger en bekreftelse på at hun er bedre enn kjærestens ex-dame.

Det er hun jo sikkert siden hun nå er dama hans, og exen ikke er det.

Enkelt og greit!!

:ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

En sak har alltid to sider, og din kjærestes versjon er faktisk bare den ene siden ;)

Og jeg forstår godt at hun ikke gidder følge med noe hun selv ikke er interessert i, for hvorfor skal hun gjøre det? Bare for å glede han? Hva da med henne, eller teller ikke hennes interesse? Nemlig det at hun ikke har interesse for det han driver med. Kan jo godt være han ikke kunne snakke om annet heller, og derfor vilel hun ikek være med. At hun rett og slett ble lei hele interessen hans. Noe du ikke ahr noen formening om å vite noe om, siden du bare får hans side av saken. Og selvfølgelig er han perfekt i dine øyne, og derfor må hun være den kalde.

At du velger å være med han er helt og holdent ditt valg, men du kan ikke forvente at alle skal være som deg. Du burde egentlig bare være glad til at hun ikek viste interesse for hans sport, for hadde hun gjort det er det ikek sikkert du hadde hatt han som kjæreste i dag.

Men jeg forstår ikke hvorfor du henger deg så mye opp i hans ex. Er du så usikker, at du må rakke ned på henne for å heve deg selv opp? For spiller det egentlig noen rolle hva hun gjorde og ikke gjorde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...