Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest i.i nå
Skrevet

For 2 1/2 uke siden ble jeg kjent med en gutt på date med han.

etter daten har vi tilbrakt nesten alle dagene sammen. jeg bor mye hos han selv om jeg har leilighet for meg selv.

jeg føler meg forelsket men noe bekymrer meg.

f.x vi har allerede krangla 4 ganger i løpet av disse to ukene. vi ble vel egentlig sammen nesten med en gang (etter 1 uke kankje).

vi har krangla om att jeg ofte på fester FØR i tiden likte å bruke amfetamin.

han er helt straight. men han drikker like mye som meg (fredsg og lørdag hver helg) så syns ikke han har så mye å si. men forstår att det ikke er gøy å høre at jeg FØR likte å ta amfetamin. jeg gjør det ikke nå lenger.

allikavel har vi krangla masse. om amfetamin"bruken" min før, om at han mener jeg har et hånlig tonefall, at jeg flørta med eksen min på byen og att jeg var så full at jeg droppa å avtale et møte med han (jeg kommer etter hvert, 2 timer for sent).

allikavel etter en krangel blir vi FORT venner igjen og alt er som før.

vi er ikke sååå unge. jeg er 21 og han er 25. han er etablert d er ikke jeg.

er det tidlig å krangle sååå mye så tidlig?

vi vet nesten alt om hverandre allerede. har kranglet allerede og alt mulig.

en annen ting. jeg høres skikkelig slem ut nå, men jeg er ikke fornøyd med han der nede.

jeg høres sikkert slem ut nå men han bruker så lang tid på å få den opp (han sier han alltid er sånn) og jeg syns ikke han er "røff" nok i seksuallivet.

er dette noe å satse på?

det høres ut som ett fjortiss-forhold. det er ikke det. jeg er FORELSKET. og han sier han elsker meg og alt.

men allikevel er det noe i MEG som sier at ting ikke er rett selv om jeg faktisk er såååååååååååååå forelsket. :tristbla:

råd? innspill????????????+

Videoannonse
Annonse
Gjest i.i nå
Skrevet

jo en annen ting. han har bedt meg ta meg sammen når det gjelder drikkinga. fordi han mener jeg blir helt fjortiss når jeg drikker.

asså. jeg er til dels enig da, men allkavel han drikker mye selv. han tåler bare mer.

Skrevet

Jeg synes dere skal droppe dette forholdet jeg, at dere krangler allerede er et veldig dårlig tegn. Og at han elsker deg er bare tull, man elsker ikke noen etter 2 1/2 uke.

Skrevet

Ikke så rosenrødt, nei- at han reagerte på det han gjorde ift deg kan jeg skjønne og han må få si sin mening om din dop-bruk tidligere, men så bør han la fortid være fortid.

Å la være å dukke opp til avtaler eller å komme to timer for seint er å be om bråk.

Man elsker ingen etter 2,5 uke, nei - men det kan bety at han er meget betatt.

Det er fortsatt veeeldig tidlig i forholdet og bekjentskapet, kanskje dere skulle ta det litt mer med ro og avpasse farten etter forholdene, det kan kanskje være greit å bli mer kjent før man blir kjærester.

Gjest i.i nå
Skrevet
Jeg synes dere skal droppe dette forholdet jeg, at dere krangler allerede er et veldig dårlig tegn. Og at han elsker deg er bare tull, man elsker ikke noen etter 2 1/2 uke.

han sa at han elsket meg. to ganger men jeg latet som jeg ikke hørte det.

hvorfor skulle han si sånn på tull? det skjønner j ikke.

mener du jeg skal droppe forholdet etter disse kranglene? det kan jo bare være "startvansker"?????

han er så utrolig god og snill mot meg. jeg er i en dårlig økonomisk periode. og alt har han spandert på meg. fra alkohol til mat. lager frokost til meg og alt. :hjerter_rundt:

Skrevet

Ja, herrelighet. Dette er ikke mye å bygge et forhold på! og er helt enig at man ikke kan elske noen etter 2,5 uke! Når du allerde har SÅ mye å klage på, så tror jeg neppe det er noe håp. Sorry ass!

Gjest i.i nå
Skrevet
Ikke så rosenrødt, nei- at han reagerte på det han gjorde ift deg kan jeg skjønne og han må få si sin mening om din dop-bruk tidligere, men så bør han la fortid være fortid.

Å la være å dukke opp til avtaler eller å komme to timer for seint er å be om bråk.

Man elsker ingen etter 2,5 uke, nei - men det kan bety at han er meget betatt.

Det er fortsatt veeeldig tidlig i forholdet og bekjentskapet, kanskje dere skulle ta det litt mer med ro og avpasse farten etter forholdene, det kan kanskje være greit å bli mer kjent før man blir kjærester.

takk for ordentlig svar.

nei jeg forstår at han ikke liker min fortid. men jeg har så skyldfølelse.

jeg bruker amfetamin innimellom nå oxo (kankje en gang annenhver månte).

jeg tok amfetamin hos han i helga. uten at han visste noe. uff jeg føler meg så ond men han er virkelig en jeg kunne sluttet med sånt tull TROR jeg.

han sa han elsket meg. det finnes mange måter å elske på.

mener du at vi eller han eller jeg ikke er forelsket en gang? :roll:

hvordan skal vi bli kjent nå da? det har vi på en måte blitt liksom.

Skrevet

Hvis du virkelig vil satse på han tror jeg hvertfall du må roe ned drikkinga, dersom det er et ønske fra ham.. Det pleier å ligge noe i det når folk rundt deg reagerer på hvordan du blir i fylla.. At han drikker like mye er verdens dårligste unnskyldning.. Som sagt, han tåler vel mer enn deg da.. Hvis du skal insistere på å bli like full hver gang, og han ikke liker deg sånn er det jo på en måte dømt til å gå dårlig..

Gjest i.i nå
Skrevet
Ja, herrelighet. Dette er ikke mye å bygge et forhold på! og er helt enig at man ikke kan elske noen etter 2,5 uke! Når du allerde har SÅ mye å klage på, så tror jeg neppe det er noe håp. Sorry ass!

fra hans sin side eller min sin?

jeg klager ikke mye. bare det att jeg ikke er 100 prosent fornøyd med sexen. men jeg er forelsket og "elsker" han også.

mye annet kan kompangsere for sexen mener j.

syns dere svarer så krasst. dere er ikke INNI forholdet da. dere kan ikke vite _så_ mye.

Gjest i.i nå
Skrevet
Hvis du virkelig vil satse på han tror jeg hvertfall du må roe ned drikkinga, dersom det er et ønske fra ham.. Det pleier å ligge noe i det når folk rundt deg reagerer på hvordan du blir i fylla.. At han drikker like mye er verdens dårligste unnskyldning.. Som sagt, han tåler vel mer enn deg da.. Hvis du skal insistere på å bli like full hver gang, og han ikke liker deg sånn er det jo på en måte dømt til å gå dårlig..

jeg sa meg enig i at jeg burde roe ned drikkinga. ;) ;)

Skrevet

Det er nok mange delte meninger med det å elske en person.

Jeg har elsket min kjæreste fra første stund. Men ikke så mye at jeg kunne sagt det til han med en gang.

Røff kan man altid bli etterhvert. Man tilpasser seg hverandre, og jo tryggere man blir på hverandre jo mer tørr man å si hva man liker og tørr å utforske mer.

At dere krangler allerede er jo litt merkelig da. Men for meg høres det ut som om han er redd for at du skal drive med det fremdeles. Men jeg ville ikke ha stressa inn i det her. Gi det litt luft innimellom og.

Så håper jeg at alt ordner seg :)

Gjest i.i nå
Skrevet
Det er nok mange delte meninger med det å elske en person.

Jeg har elsket min kjæreste fra første stund. Men ikke så mye at jeg kunne sagt det til han med en gang.

Røff kan man altid bli etterhvert. Man tilpasser seg hverandre, og jo tryggere man blir på hverandre jo mer tørr man å si hva man liker og tørr å utforske mer.

At dere krangler allerede er jo litt merkelig da. Men for meg høres det ut som om han er redd for at du skal drive med det fremdeles. Men jeg ville ikke ha stressa inn i det her. Gi det litt luft innimellom og.

Så håper jeg at alt ordner seg :)

takk :klem:

Skrevet
takk for ordentlig svar.

jeg tok amfetamin hos han i helga. uten at han visste noe. uff jeg føler meg så ond men han er virkelig en jeg kunne sluttet med sånt tull TROR jeg.

Jeg vil bare anta at han misliker amfetamin-bruken enda mer.. No offence, men du må nok rydde opp litt i livet ditt hvis du skal ha et forhold til en som er "clean"... Er ikke rart om dere krangler dersom du er uærlig og fortsatt driver med sånn fjortis-tull som fest-dop.. Sorry for brutalt ærlighet her..

Skrevet
takk for ordentlig svar.

Første bud er nok å slutte med dop, det er ikke rart at han reagerer på det.

Om dere er forelsket kan ikke jeg vite noe om, men dere kjenner knapt hverandre etter så kort tid.

Tror nok dere begge vil tjene på å la kjæresterier være og satse på å bli skikkelig kjent på helt normalt vis først, og hvis det går bra å være venner og dere liker hverandre fortsatt etter en stund, kan dere heller tenke over å gå over i et forhold da.

Dere har litt å løse opp i før dere er klare for et forhold og første bud er å slutte med dop-bruken og bli kjent med hverandre.

Lykke til !

Skrevet
han sa at han elsket meg. to ganger men jeg latet som jeg ikke hørte det.

hvorfor skulle han si sånn på tull? det skjønner j ikke.

mener du jeg skal droppe forholdet etter disse kranglene? det kan jo bare være "startvansker"?????

han er så utrolig god og snill mot meg. jeg er i en dårlig økonomisk periode. og alt har han spandert på meg. fra alkohol til mat. lager frokost til meg og alt. :hjerter_rundt:

du høres ut som en snylter...

alkohol er ikke billig så det er vel ikke rart du sliter økonomisk. Og såvidt jeg vet er ikke amfetamin gratis heller :frustrert:

Skrevet

Humz, det er alltid mykje kranglig i forhold der ein drikk ofte. Vertfall mi erfaring. Det kan vere kjekt å få sosialisere seg litt i helgene men dåkke kunne kanskje prøve noken edru-helger å sjå om noke vart berdre?

Gjest i.i nå
Skrevet
Jeg vil bare anta at han misliker amfetamin-bruken enda mer..  No offence, men du må nok rydde opp litt i livet ditt hvis du skal ha et forhold til en som er "clean"... Er ikke rart om dere krangler dersom du er uærlig og fortsatt driver med sånn fjortis-tull som fest-dop.. Sorry for brutalt ærlighet her..

det er sånn jeg liker å leve. vi er kanskje forskjellige. men motsettninger tiltrekker hverandre. ;) ;)

kanskje jeg er fjortiss. men han er også drit barnslig. vi er like men han drikker seg kanskje ikke drit full og bruker amfetamin EN GANG I BLANDT.

dessuten så har jeg sagt meg enig i å roe ned drikkinga.

Gjest i.i nå
Skrevet
du høres  ut som en snylter...

alkohol er  ikke  billig så det er vel ikke  rart du sliter  økonomisk. Og såvidt jeg vet er ikke amfetamin gratis heller :frustrert:

UNNSKYLD MEG men han vet at jeg sliter med økonomien min for tiden og har sakt at det går fint at han spanderer.

han sa att jeg bare kunne spandere tilbake når jeg får penger men jeg er arbeidsledig for tiden å venter på dagpenger.

Skrevet
Første bud er nok å slutte med dop, det er ikke rart at han reagerer på det.

Om dere er forelsket kan ikke jeg vite noe om, men dere kjenner knapt hverandre etter så kort tid.

Tror nok dere begge vil tjene på å la kjæresterier være og satse på å bli skikkelig kjent på helt normalt vis først, og hvis det går bra å være venner og dere liker hverandre fortsatt etter en stund, kan dere heller tenke over å gå over i et forhold da.

Dere har litt å løse opp i før dere er klare for et forhold og første bud er å slutte med dop-bruken og bli kjent med hverandre.

Lykke til !

hvordan er det man blir kjent med hverandre på ett normalt vis egentlig??

jeg tar dop sjeldent. ikke så mye nå heller som før jeg møtte han. jeg er på rett vei og han gjør meg høy på livet. :hjerter_rundt:

Skrevet

Det høres ut som om ditt problem er dop og alkohol - og det blir også årsaken til problemene dine med en som tydeligvis kunne blitt en god kjæreste.

Men du drikker for mye, tar dop i hemmelighet, får ham til å spandere på deg og være snill - hva gjør du til gjengjeld for at dette skal funke? Lite, høres det ut til. Synes også det er tidlig å være misfornøyd med sex'en. Høres ut som om dere har vært sammen i evigheter, rukket å krangle, lure hverandre, bli misfornøyde med sex og utstyr...... enig med de som synes dere burde roe ned farten litt, ja.

Men jeg tror nok du har ansvaret for å rydde opp i dine issues, og dermed rydde opp i endel av problemene deres. Fortsetter dere som nå, så lover ikke det godt for forholdet, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...