BergensAnd Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Den første BIFF-blekka har kommet ut, har du noen planer? The Lost (om en tenåringspsykopats framtid etter soningen) fra Cinema Extraordinaire ser veldig bra ut, mens The Bridge (om selvmord fra Golden Gate Brigde i løpet av ett år) fra Dokumentar-avdelingen rett og slett høres spekulativ ut. Why we fight, om militærindustrien og USAs utenrikspolitikk, høres også veldig interessant ut. Hvis den biter, da? I fjor fikk jeg med meg 24 filmer, men da var jeg så sliten at jeg rett og slett gjorde det dårlig i praksis I år satser jeg på Perlene ...
Solskinn Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal tilbake til Bergen den uka, men er ikke sikker på hvor mange filmer jeg får med meg. Skal i all fall se Clirks 2. The bridge så også lovende ut, men jeg vet ikke om jeg takler se en så trist og virkelig film. The Lost skal jeg nok også se, ellers er jeg ikke sikker, må nesten vente til programmet legges skikkelig opp for jeg bestemmer meg helt. Det så ut til å være mye bra i år, så det kan bli vanskelig å velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå