T.S Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 Er det bare et enten eller for dere? Finnes det ikke noe dere kan gjøre for å møtes hvis du er for trøtt til annet enn å fake? Denne problemstillinga virker skikkelig konstruert. ← Right. Kvinner kan fake som bare det. Alle vet jo at det faktisk er mange som gjør det. Men om en mann sier han faker så må det være tull... hallo..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #22 Skrevet 3. oktober 2006 Right. Kvinner kan fake som bare det. Alle vet jo at det faktisk er mange som gjør det. Men om en mann sier han faker så må det være tull... hallo.. ← Hvis vagina er full av skjedesekret og glidemiddel er det vel ikke sikkert at hun legger merke til om det mangler en teskje sperma ?
T.S Skrevet 3. oktober 2006 #23 Skrevet 3. oktober 2006 Hvis vagina er full av skjedesekret og glidemiddel er det vel ikke sikkert at hun legger merke til om det mangler en teskje sperma ? ← Jeg skriver jo at jeg vet det går an å fake som mann!... Særlig om man har hatt flere utløsninger samme dag..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #24 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skriver jo at jeg vet det går an å fake som mann!... Særlig om man har hatt flere utløsninger samme dag.. ← Sorry, jeg misforsto. OK, da er vi ihvertfall 2 som mener det er mulig å lure disse damene, som ellers tror de har stålkontroll på alt.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #25 Skrevet 3. oktober 2006 Hvis vagina er full av skjedesekret og glidemiddel er det vel ikke sikkert at hun legger merke til om det mangler en teskje sperma ? ← Jeg forstår jeg vet svært lite om hvordan det er å være mann. Har vært det hele livet, men det ser ikke ut til at mer enn førti år har lært meg fake-kunsten.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #26 Skrevet 3. oktober 2006 Har aldri faket, kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle gjøre det. Hadde følt meg utrolig sår hvis jeg oppdaget at partneren min gjorde det! Synes du burde si fra når det er nok uten at det blir "hard feelings". Ellers kan jo dette balle på seg... ← Balle på seg ? Hva mener du ?
T.S Skrevet 3. oktober 2006 #27 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg forstår jeg vet svært lite om hvordan det er å være mann. Har vært det hele livet, men det ser ikke ut til at mer enn førti år har lært meg fake-kunsten. ← Nei alder gjør jo automatisk at man kan og har erfaring med alt...
Gjest Devin Skrevet 4. oktober 2006 #28 Skrevet 4. oktober 2006 Mann her og, og skyldig for faking. Som regel når sexen har vært dårlig. Er jo ikke vanskelig hvis man bruker kondom f.eks. Kombinasjon av dårlig sex, full, gidder ikke er som regel årsakene.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #29 Skrevet 4. oktober 2006 Herregud, kan du ikke bare be henne vente til du er i form heller? ← eniig............. synest det er helt idiotisk å måtte "fake"...... bli voksne da gutter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå