Gå til innhold

Menn som faker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg faker orgasme rett som det er. Er mann.

Fakingen er mulig fordi vi bruker masse glidemiddel under akten, slik at hun ikke merker om det er sæd i vagina eller ikke.

Jeg faker hvis jeg har drukket for mye, er trøtt, ikke i form, eller særlig hvis jeg merker at samleiet vil ta veldig lang tid. Da blir hun sår i musa.

Er jeg den eneste mannen i Norge som faker ?

Er dette slemt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Herregud, kan du ikke bare be henne vente til du er i form heller?

Skrevet

Fakingen er mulig fordi vi bruker masse glidemiddel under akten, slik at hun ikke merker om det er sæd i vagina eller ikke.

Jeg faker hvis jeg har drukket for mye, er trøtt,  ikke i form, eller særlig hvis jeg merker at samleiet vil ta veldig lang tid. Da blir hun sår i musa.

Er dette slemt ?

Kanskje på tide med litt kommunikasjon!

For begges del er det vel best å ha sex om BEGGE har lyst på!

:)

Skrevet
Herregud, kan du ikke bare be henne vente til du er i form heller?

Hvorfor så aggressiv ? Jeg har ikke drept noen, akkurat.

Kanskje hun vil ha sex og jeg stiller opp for henne, selv om jeg er sliten. Det er ok for meg hvis hun nyter sex'en, selv om jeg kanskje ikke er helt med.

Alternativet er å avvise henne. Er det bedre ?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg er ikke aggressiv jeg, vel? Jeg bare spurte om du ikke kunne vente til du var i form. Det er mye mer sårt å ha blitt løyet for (faking er jo løgn) enn å bli avvist. Faktisk.

Og igjen - jeg er ikke sinna :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Enig med nisse. "Kan vi bare kose i dag jeg er sliten" er bedre enn at du faker. Hvis du vil tilfredsstille henne uten å bli tilfredstilt selv, kan du heller bruke hender eller munn på henne, så slipper å lyve.

Skrevet
Enig med nisse. "Kan vi bare kose i dag jeg er sliten" er bedre enn at du faker. Hvis du vil tilfredsstille henne uten å bli tilfredstilt selv, kan du heller bruke hender eller munn på henne, så slipper å lyve.

Det holder nok ikke med hender og munn, hun vil ha p... også.

Jeg synes det er koselig at hun vil ha meg, så jeg stiller alltid opp. Men vi har harde dager, med små barn, full jobb og masse annet. Selv i helger og ferier er det full fart, og man er sjelden utsovet og i storform. Man må ta de anledninger som byr seg nå rdet gjelder sex, f.eks sent om kvelden når man egentlig er stuptrørr.

At det liksom er så alvorlig å "lyve" på seg en orgasme, synes jeg er det rene sludder.

Skrevet

Jeg synes ikke det du gjør er så alvorlig, men du trenger vel ikke fake en orgasme.

Kjæresten min får styre det helt selv, og jeg tar det ikke som et nederlag dersom han ikke kommer når vi har sex. Det handler jo om mye mer enn selve utløsningen. Vær ærlig med konen din heller og si at det er ikke alltid du trenger å komme

Skrevet
Jeg synes ikke det du gjør er så alvorlig, men du trenger vel ikke fake en orgasme.

Kjæresten min får styre det helt selv, og jeg tar det ikke som et nederlag dersom han ikke kommer når vi har sex. Det handler jo om mye mer enn selve utløsningen. Vær ærlig med konen din heller og si at det er ikke alltid du trenger å komme

Ja, kanskje jeg skal gjøre det istedet. Får skylde på at jeg blir eldre og tregere..

Skrevet

Å ha sex når man har sånn "halvveis" lyst er å ødelegge sexlivet på sikt mener nå jeg. Da er det bedre å vente til en gang begge HAR lyst, altså innse at det kanskje av og til kan være litt sjeldnere. Greit nok hvis hun er VELDIG gira, da bør man jo stille opp...men i såfall ville nok du bli veldig gira også.

Jeg har iallefall lært meg at litt sjeldnere og mer "opphisset" sex er mye bedre enn ofte og halvhjertet sex...og det holder sexlivet mer spennende lenger.

Så jeg synes du bør være ærlig med henne og si at du er sliten. Jeg ville blitt veldig skuffet, ikke nødvendigvis fordi du faket orgasme, men fordi du hadde hatt sex med meg uten å egentlig være tilstede. Det ville fått meg til å føle meg dum, og lure på om du rett og slett hadde ligget der og kjedet deg...

Skrevet

synes det er fint at du faker jeg, så lenge hun ikke vet noe. ikke en ordentlig løgn det vel, du har vel det godt selv mens dere holder på, jeg synes det er best om typen kommer og vet at det hender han faker for å få meg til å komme når han ikke klarer..jeg merker det selvsagt etterpå for vi bruker ikke glidemiddel som kan sjule at han ikke har kommet og da bare ler han litt til meg og spør om det var godt. og det var det jo.

Skrevet

Enig i dette, bortsett fra at jeg synes det er ganske alvorlig å lyve. Er ikke noe nederlag for meg hvis kjæresten min ikke kommer, men jeg ville blitt ufattelig såra hvis jeg fant ut at han faket.

Skrevet

Dobbetlmoral?

Når det gjelder kvinner som faker så er det som regel "dumt" fordi man gjør seg selv en "bjørnetjeneste".

Hvis menn faker så er det et problem at de lyver.

Mange kvinner har på ett eller annet tidspunkt faket en orgasme - synes dere mao det er helt greit å lyve?

Skrevet

Det er skremmende vanlig for kvinner å fake sier undersøkelser....

Jeg har også gjort det (type den xx gangen i løpet av dagen og egentlig er for sår..) Men å prate sammen er jo best. Kommunikasjon og trygghet gjør jo alt bare bedre.

Jeg synes det er helt ok å ligge sammen selv om den ene ikke er _helt_ med. Mange "eksperter" sier også at det er en fin ting å gjøre, dvs ha små ligg, søvnige ligg, koseligg og heftige ligg..

Skrevet

Jeg faker hvis jeg har drukket for mye, er trøtt,  ikke i form, eller særlig hvis jeg merker at samleiet vil ta veldig lang tid. Da blir hun sår i musa.

Er dette slemt ?

Ja, du er den eneste nordmann her i landet som klarer å få til noe slikt. Om det er slemt? Aner ikke. Jeg synes det mest er bortkastet og tåpelig. Skulle gjerne likt å vite hvordan du får til å fake selv om du har et hav med glidemiddel til rådighet. Høres så himla utrolig ut at jeg nesten lurer ... :forvirret:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Har aldri faket, kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle gjøre det. Hadde følt meg utrolig sår hvis jeg oppdaget at partneren min gjorde det!

Synes du burde si fra når det er nok uten at det blir "hard feelings". Ellers kan jo dette balle på seg...

Skrevet
Hvorfor så aggressiv ? Jeg har ikke drept noen, akkurat.

Kanskje hun vil ha sex og jeg stiller opp for henne, selv om jeg er sliten. Det er ok for meg hvis hun nyter sex'en, selv om jeg kanskje ikke er helt med.

Alternativet er å avvise henne. Er det bedre ?

Er det bare et enten eller for dere? Finnes det ikke noe dere kan gjøre for å møtes hvis du er for trøtt til annet enn å fake?

Denne problemstillinga virker skikkelig konstruert.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Hadde følt meg utrolig sår hvis jeg oppdaget at partneren min gjorde det!

Både bokstavelig og billedlig talt, antageligvis... :ler:

Så den ikke før nå. ;)

Skrevet
Ja, du er den eneste nordmann her i landet som klarer å få til noe slikt. Om det er slemt? Aner ikke. Jeg synes det mest er bortkastet og tåpelig. Skulle gjerne likt å vite hvordan du får til å fake selv om du har et hav med glidemiddel til rådighet. Høres så himla utrolig ut at jeg nesten lurer ... :forvirret:

Hvis en kvinne faker, så er det hennes problem, og synd for henne.

Hvis en mann faker (og slipper unna med det..), så er det altså "bortkastet", "tåpelig" og "himla utrolig".

Dusteforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...